اجتماع «همه می‌آییم» در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4177876
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱

اجتماع «همه می‌آییم» در کرمان برگزار شد

اجتماع کودکان کرمانی و خانواده‌ها به نام «همه می‌آییم» در حمایت از زنان و کودکان مظلوم غزه در کرمان برگزار شد.

مریم‌السادات طباطبایی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، اجتماع کودکان کرمانی و خانواده‌ها به نام «همه می‌آییم» در حمایت از زنان و کودکان غزه عصر امروز، سوم آبان‌ماه در خیابان فلسطین کرمان (حدفاصل چهارراه کاظمی و چهارراه ابن‌سینا) برگزار شد.

مریم‌السادات طباطبایی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان در این اجتماع با قرائت آیه ۷۵ سوره نسا، گفت: این آیه امروز برای مردم مظلوم غزه است و خداوند در قرآن می‌فرماید چرا با کسانی که به مردم ضعیف و زنان و کودکان ظلم می‌کنند جهاد نمی‌کنید.

وی با اشاره به شهادت بیش از ۶ هزار نفر در غزه، افزود: بیشتر این جمعیت زنان و کودکان بودند. مدعیان حقوق بشر و مجامع بین‌المللی امروز کجا هستند که در مقابل این فجایع انسانی سکوت کرده‌ و از جبهه باطل حمایت می‌کنند‌.

طباطبایی با بیان اینکه مادران غزه حماسه آفریدند و عاشورایی دیگر بر پا کردند، اظهار کرد: امروز همه ما جمع شده‌ایم تا بگوییم ما هستیم، چراکه خداوند می‌فرماید کسانی که ایمان آورده و برای خداوند جهاد می‌کنند باید ثابت قدم باشند و پیروزی نهایی با جبهه حق است.

وی با تأکید بر اینکه محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسرائیل کافی نیست و باید اقدامات جدی انجام داد، تصریح کرد: انزجار خود از عملکرد و جنایات رژیم غاصب اسرائیل اعلام می‌کنیم و این وعده قطعی خداوند است که قطعا اسرائیل نابود خواهد شد.

طباطبایی با اشاره به روایتی از پیامبر(ص) مبنی بر اینکه اگر کسی صدای مظلوم را بشنود اما از او دفاع نکند مسلمان نیست، گفت: بعضی از سلبریتی‌ها نسبت به مسائل حاشیه‌ای موضع می‌گیرند اما هیچ موضعی نسبت به اتفاقات غزه ندارند در حالی که امروز وظیفه دینی و شرعی ما این است که از مظلوم دفاع کنیم.

انتهای پیام
captcha