تاریخ یهودی‌ها و وحشیگری‌های آنها به مردم تبیین شود
کد خبر: 4177869
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵

تاریخ یهودی‌ها و وحشیگری‌های آنها به مردم تبیین شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: امروز در جنگ روایت‌ها رسانه صهیونیزم است که میدان‌داری می‌کند و علاج آن جهاد تبیین است و امروز باید تاریخ یهودی‌ها و وحشیگری‌های آنها به مردم تبیین شود.

منصور امامی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام منصور امامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، ۳ آبان در نشست تبیینی روحانیون شیعه و اهل سنت آذربایجان غربی که در سالن کمیته امداد امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: بعد از جنگ جهانی اول امپراطوری عثمانی از هم پاشید و انگلیس خبیث توانست به بخشی از کشورهای اسلامی که فلسطین هم جزو آن بود، تسلط پیدا کند و خود را قیوم آنها معرفی کرد.

وی تصریح کرد: لُرد آلن بی ژنرال انگلیسی وارد بیت‌المقدّس شد، کلامی تاریخی بیان کرد و آن این که «امروز جنگ های صلیبی به پایان رسید!» یعنی حقد و کینه ۹۰۰ ساله ای که غربی‌ها از اسلام داشتند و امروز هم وجود دارد موجب شد این ژنرال انگیسی چنین جمله‌ای را به زبان بیاورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: وقتی جرج بوش برای سربازان و تفنگ‌داران خود که برای حمله به کشورهای اسلامی آماده می‌شدند، سخنرانی می‌کرد، صحبت‌هایی را بر زبان آورد که شباهت زیادی به سخنان پاپ اورانوس دوم داشت که در سال ۱۰۹۵ میلیادی در فرانسه برای ترغیب مسیحی‌ها برای حمله به مسلمان ایراد کرده بود و بوش هم برای تفنگداران خود می‌گوید، شما سربازان مسیح هستید و به مسلمانان که محور شرارت هستند حمله می‌کنید.

حجت‌الاسلام امامی تصریح کرد: امروز جریان‌های صلیبی و صهیونیزم با هم متحد شده‌اند و فلسطین جایی است که این دو یک اتحاد شومی را برای از بین بردن اسلام و مسلمین تشکیل می‌دهند و از روزی که انگلیس خبیث این کار را در فلسطین انجام داد علمای بیدار شیعه و اهل سنت در برابر این حادثه شوم مقاومت کردند و بیانیه داده و آن را محکوم کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: دوره‌ای که پهلوی در ایران سر کار آمد پیوند محکمی با صهیونیستی‌ها بست، هر چند در ظاهر به گونه ای دیگر وانمود می کرد و اما پهلوی به غلام زرخرید رژیم صهیوینستی شده بود و امام خمینی (ره) این را در سال ۴۲ وقتی علیه رژیم سخنرانی کردند، به شاه متذکر شدند.

وی افزود: امام در تحلیل جشن های ۲۵۰۰ ساله نیز این مسئله را به عیان بیان می‌کنند که این جشن‌ها را به راه انداختند تا فکر و افکار مسلمین را از مسئله فلسطین منحرف کنند و این یک تحلیل مهمی است.

حجت‌الاسلام امامی ادامه داد: یکی از پایه‌های قدرتمند پهلوی بهایی‌ها بودند که در شریان‌های اصلی حکومت حضور داشتند و قبله‌گاه این فرقه ضاله رژیم اسرائیل است و صهیونیست‌ها در جاهای مختلف رژیم پهلوی به عنوان مستشار سیاسی، نظامی و ... حضور داشتند و این را خیلی ها متوجه نمی‌شدند و امام در مسئله فیضیه نیز به این نکته اشاره می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اضافه کرد: رهبر انقلاب نیز در سخنرانی‌های متعدد خودشان به نقش امام راحل در سرعت بخشیدن به دشمنی با رژیم صهیونیستی اشاره دارند و می‌فرمایند: مسئله فلسطین در بین امت اسلامی به حاشیه رفته بود و امام آن را احیا کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: مبارزه علیه اسرائیل قبل از انقلاب هم بود و انقلاب اسلامی بدان سرعت بخشید و امروز غرب و دیگران مهم ترین دشمن رژیم صهیونیستی را ایران اسلامی می‌دانند.

حجت‌الاسلام امامی تصریح کرد: تقریبا ۲۰ سال قبل کل جریان سینما و رسانه که در غرب وجود داشت ذیل ۲۵ شرکت فعالیت می‌کردند و اینها در ۵ شرکت صهیونیستی ادغام شدند و امروز همه اخباری که به دنیا مخابره می‌شود توسط این شرکت‌هاست و صهیونیزم بر رسانه‌های دنیا چنبره زده است.

وی گفت: مردم فلسطین در بهترین حالت ممکن، فقط ۲ درصد زمین‌های‌شان را فروختند و اگر ۵ درصدش هم مال یهودی‌های خود فلسسطین باشد می‌شود ۷ درصد و چگونه می‌شود با هفت درصد کل زندگی یک مملکت را از آنها بگیرند و در رسانه‌های امپراطوری صهیونیستی یهودی‌ها را انسان‌های مهربان نشان می‌دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجا غربی اضافه کرد: یهودی‌ها به عنوان تحریف گرترین قوم از جنگ جهانی بیشترین نفع را بردند و هلوکاست دروغین را مطرح کردند و با این کار حتی کشورهای غربی را نیز دوشیدند و امروز در جنگ روایت‌ها رسانه صهیونیزم است که میدان‌داری می‌کند و علاج آن جهاد تبیین است و امروز باید تاریخ یهودی‌ها و وحشی‌گری‌های آنها به مردم تبیین شود و این‌ها گاهی در یک روز هفتاد پیامبر را سر بریدند و به پیامبران خودشان رحم نکردند.

 

 

انتهای پیام
captcha