جنایت‌های اسرائیل ذات خبیث صهیونیست‌ها را نشان داد
کد خبر: 4177785
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
مدیرکل تبلیغات آذربایجان‌شرقی:

جنایت‌های اسرائیل ذات خبیث صهیونیست‌ها را نشان داد

حجت‌الاسلام حسینی، با اشاره به جنایت‌های بی‌شمار اسرائیل غاصب در فلسطین و به خصوص غزه گفت: جنایت‌های اخیر و بمباران‌های بی‌وقفه ارتش این رژیم جعلی در غزه، خوی استکباری، ددمنشی و ذات خبیث صهیونیست‌ها را برای جهانیان بار دیگر بیشتر و بهتر از گذشته نشان داد.

حجت الاسلام حسینی، مدیرکل تبلیغات آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، امروز، سوم آبان‌ماه، در تجمع زنجیره انسانی دانش‌آموزان و کادر درمان تبریز در حمایت از مظلومان غزه‎ در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز، با اشاره به جنایت‌های بی‌شمار اسرائیل غاصب در فلسطین و به خصوص غزه گفت: جنایت‌های اخیر و بمباران‌های بی‌وقفه ارتش این رژیم جعلی در غزه، خوی استکباری، ددمنشی و ذات خبیث صهیونیست‌ها را برای جهانیان بار دیگر بیشتر و بهتر از گذشته نشان داد.

وی با تأکید بر اینکه بدون تردید جبهه مقاومت و حماس پیروز نهایی این جنگ خواهد بود افزود: ضربات سهمگین حماس به اسرائیل، ارتش این رژیم منحوس را زمین‌گیر کرده است و با وجود فعالیت‌های رسانه‌ای غرب، اسرائیل دیگر آن قدرت گذشته را ندارد و نخواهد داشت.

حسینی ادامه داد: باید توجه داشت که اسرائیل به هیچ عنوان جرئت و جسارت ورود زمینی به غزه را ندارد چه بسا اگر این توان را داشت در همان روز‌های اول جنگ در این زمینه اقدام می‌کرد و تمام این مسائل نشان دهنده افول قدرت توخالی صهیونیست‌های غاصب است.

مدیرکل تبلیغات آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه قدرت اسلام امروز بیش از پیش برای همه نمایان شده است اظهار کرد: بنا به اعتراف خود مقام‌ها و تحلیلگران غربی، پیروز نهایی این جنگ جبهه مقاومت و فلسطینی‌ها هستند و در این خصوص نباید شک کرد. جهان باید بداند که اسرائیل در باتلاق غزه گرفتار شده است و به زودی جشن پیروزی جبهه مقاومت در سراسر جهان برپا می‌شود.

انتهای پیام
captcha