سکوت حامیان حقوق بشر نشانه رفتار دوگانه مدعیان لیبرال است
کد خبر: 4177722
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
حجت‌الاسلام موسوی‌فرد:

سکوت حامیان حقوق بشر نشانه رفتار دوگانه مدعیان لیبرال است

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه مدعیان حمایت از حقوق بشر امروز در مقابل جنایات اسرائیل سکوت کرده‌اند و یا با زبان و عمل از این جانیان حمایت می‌کنند، گفت: این رفتارها نشانه استانداردهای دوگانه مدعیان لیبرال است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، امروز، سوم آبان در اجتماع بزرگ مردم اهواز در حمایت از مقاومت مردم غزه و محکومیت و اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: آنانی که خودشان را زیر عنوان لیبرالیسم و دموکراسی پنهان کردند، یکی از بزرگترین دروغ‌های تاریخی یعنی هولوکاست و کشتار یهودیان توسط نازی‌ها را تبلیغ و ترویج کردند، حال آنکه کشتاری اتفاق نیفتاده بود، اما مخالفان خودشان را به بدترین وجه سرکوب و یا زندانی و تبعید کردند.

وی ادامه داد: این استانداردهای دوگانه مدعیان لیبرال است که برای یک دروغ تاریخی در سالیان گذشته جیغ بنفش می‌کشیدند اما امروز در نسل‌کشی فلسطینیان و کشتار هزاران کودک، زنان و مردان بی‌گناه در برابر چشمان میلیاردها انسان و بمب‌های چند تنی که در مدارس و بیمارستان و اماکن تحت نظارت صلیب سرخ جهانی فرود می‌آیند، سکوت کرده‌اند.

حامیان حقوق بشر چرا سکوت کرده‌اند 

موسوی‌فرد با بیان اینکه همین‌ها که حامی حقوق بشر بودند امروز در مقابل این جنایات سکوت کردند و یا با زبان و عمل از این جانیان حمایت می‌کنند، گفت:‌ اولین باری که شوروی‌ها سفینه به فضا فرستادند یک میمون یا سگ در آن سفینه بود که از بین رفت؛ شش ماه خوراک تبلیغاتی رسانه‌های غربی این بود که ای مردم آزاده جهان چه نشسته‌اید که شوروی یک حیوان بی‌گناه  را نابود کردند. در اتفاقات سال گذشته در رسانه‌هایشان به گونه‌ای تبلیغ کردند و عده‌ای را با کمال تأسف فریب دادند و یک عده از سلبریتی‌هایی که همواره در زمین دشمن بازی می‌کنند، سال گذشته آنگونه حمایت کردند اما حالا چرا سکوت کرده‌اند؟ 

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: آمریکایی‌ها می‌گویند اگر جنگ به نفع ما باشد و با 7 هزار تریلیون برای منافع خودشان در آن سوی دنیا هزینه کنند دموکراسی است، اما روسیه در برابر اوکراین بجنگد خوی جنگ‌طلبی می‌شود. امروز که اسرائیل خونخوار و خون‌آشام علیه مردم مظلوم فلسطین می‌جنگد می‌شود دموکراسی. اینها همان تناقض‌هایی هستند که امروزه مشاهده می‌کنیم.

وی بیان کرد: آنها مرتب توجیه و تبلیغ می‌کنند که این سرزمین آبا و اجدادی ما است و باید فلسطینی‌ها بیرون بروند. قبل از اینکه اسلام به ایران بیاید، عده‌ای زرتشتی، مجوس، یهودی و مسیحی بودند، آبا و اجداد ما ایرانی‌ها را که از خارج از ایران نیاوردند و در همین ایران مسلمان شدند. در فلسطین امروز یهودی‌ها و نصرانی‌های همان زمان هستند که وقتی اسلام آمد تبعیت کردند و اسلام آوردند. اما اینها با کمال درنده‌خویی آنها را از سرزمین آبا و اجدادی‌شان بیرون کردند.

ظلم هرگز نمی‌ماند

موسوی‌فرد گفت: در مقابل هجمه و تجاوز به یک کشور دو راهبرد وجود دارد؛ سازش و مقاومت. سازش یعنی در همه مراحل باید با دشمن سازش کرد و او قدم به قدم با روحیه طغیانگری جلو بیاید و فرزندان و کودک و بزرگسال را به بدترین شکل به شهادت برساند. راهبرد دوم مقاومت است که در مواجهه با این درنده‌خویی‌ها و خونریزان عالم باید انجام شود. در هشت سال دفاع مقدس اهواز و دزفول و شهرهای خوزستان را با موشک بمباران می‌کردند ولی مردم مقاوم ایران اسلامی به ویژه خوزستان ولایتمدار استقامت کردند. اگر امروز می‌بینید فلسطینی‌ها علی‌رغم این همه فشار و بمباران اینگونه استقامت کردند، درسی است که از شهدای گمنام ما آموختند و شهدا از عاشورا آموختند که ظلم هرگز نمی‌ماند.

وی در پایان گفت: امتی که در این اجتماع هستند امت عاشورایی هستند و از سیدالشهدا(ع) درس گرفته‌اند. مقاومت شهادت دارد اما باید بدانید به حول قوه الهی همانند پیروزی مقاومت در دو روز اول، اگر ایران اسلامی و  محور مقاومت از ۱۷ کشور _ که حاج قاسم عزیز ما آنها را از عراق، لبنان و سوریه ساماندهی کرد _ اراده کند، 24 ساعت نمی‌گذرد که اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد.

انتهای پیام
captcha