طوفان الاقصی منتهی به نابودی رژیم کوک‌کش اسرائیل می‌شود
کد خبر: 4177155
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴

طوفان الاقصی منتهی به نابودی رژیم کوک‌کش اسرائیل می‌شود

نماینده جنبش مقاومت حماس در ایران با بیان اینکه آمریکا نمی‌تواند رژیم اسرائیل را نجات دهد زیرا این رژیم به پایان رسیده، گفت: دلیران و شجاعان مقاومت به ما اطمینان می‌دهند که طوفان الاقصی منتهی به بهار و نابودی رژیم کوک‌کش اسرائیل می‌شود.

خالد قدومی نماینده جنبش مقاومت حماس در ایرانبه گزارش ایکنا از کرمان، خالد قدومی، نماینده جنبش مقاومت حماس در ایران شامگاه، ۳۰ مهرماه در اجتماع حمایت از مقاومت و مردم غزه که در گلزار شهدای کرمان برگزار شد، با اشاره به جنایت اسرائیل در هدف قرار دادن بیمارستان و کشته شدن تعداد زیاد از جامعه پزشکی، گفت: ما مطمئن به وعده الهی هستیم که می‌فرماید «مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنْتَقِمُونَ».

وی ادامه داد: برادران مجاهد فلسطینی ۷ اکتبر وارد طوفان الاقصی شدند و تاکنون در حال مبارزه هستند. در این عملیات‌ها هزاران نیروی صهیونیستی کشته شدند و مجاهدان فلسطین در میدان ثابت قدم هستند. دلیران و شجاعان مقاومت به ما اطمینان می‌دهند که طوفان الاقصی منتهی به بهار و نابودی رژیم کوک‌کش اسرائیل می‌شود.

نماینده جنبش مقاومت حماس در ایران با بیان اینکه جهانیان امروز این نسل‌کشی را می‌بینند اما آمریکا جلوی دوربین اعلام همراهی با رژیم کودک‌کش می‌کند، اظهار کرد: این جنایات بیش از یک قرن قدمت دارد و جهانیان امروز متوجه این جنایات شدند.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا نمی‌تواند رژیم اسرائیل را نجات دهد زیرا این رژیم به پایان رسیده و غزه پیروز و صهیون نابود است، تصریح کرد: این جنایات سال‌هاست که وجود دارد. در عملیات طوفان الاقصی حدود ۲ هزار اسرائیلی به هلاکت رسیده و بیش از ۳ هزار نفر از آنها مجروح و میلیاردها دلار متحمل خسارت شدند.

خالد قدومی در پایان اجتماع «مرهم برای غزه» را یک ابتکار دانست و با بیان اینکه خون در میدان جنگ لبریز شده و مردم نمی‌توانند این جنایات را تحمل کنند، گفت: در حالی که در شرایط جنگی گذرگاه‌ها باید باز باشد اما گذرگاه رفح تنها برای ۲۰ کامیون باز شده و در غزه بحران است. جمهوری اسلامی ایران کمک‌های بسیاری ارسال کرده که باید به دست مردم محاصره شده غزه برسد.

انتهای پیام
captcha