عملیات طوفان الاقصی در اوج غفلت اسرائیل انجام شد
کد خبر: 4177153
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶

عملیات طوفان الاقصی در اوج غفلت اسرائیل انجام شد

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت فلسطین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی در اوج غفلت اسرائیل انجام شد، گفت: همه باید از فلسطین حمایت کنیم زیرا اسرائیل پایگاهی برای کنترل جهان اسلام است که اگر فرو بریزد، هیمنه استکبار نیز سقوط می‌کند.

سیدمجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت فلسطین مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا از کرمان، سیدمجتبی ابطحی، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت فلسطین مجلس شورای اسلامی شامگاه، ۳۰ مهرماه در اجتماع حمایت از مقاومت و مردم غزه در کرمان با بیان اینکه در یکی از بی‌نظیرترین دوران تاریخی قرار داریم، گفت: مقام معظم رهبری بارها از سال ۷۳ تغییر هندسه قدرت را گوشزد کردند و در مرحله بعد معظم‌له افول قدرت آمریکا و پایان رژیم صهیونیستی را اعلام کردند.

وی با بیان اینکه استکبار سا‌ل‌ها شعار تک قطبی شدن می‌داد، افزود: امروز زمان آن است که سهم خود را از این حوادث بگیریم ما جهان را برای پرچم عدالت می‌خواهیم. دشمن اخیراً شتاب گرفته و به سرعت روابط خود را با کشورهای منطقه عادی می‌کرد و برخی خجالت‌زده و برخی سربلندانه با آنها پیمان‌دوستی بسته و برای ما رجز خواندند.

ابطحی در بخش دیگری از سخنانش به دلایل انجام عملیات طوفان الاقصی پرداخت و اظهار کرد: یکی از دلایل این عملیات، عادی‌سازی روابط رژیم اسرائیل با کشورهای اسلامی بود که ننگ و ذلتی را به نام مسلمانان ثبت می‌کرد در حالی که امروز همه از کیان صهیونیستی در نفرت هستند. این عملیات، تطمیع کشورها را به گورستان تاریخ فرستاد و ۵۰ سال دیپلماسی آمریکا نابود شد.

وی با اشاره به سازش مصر، اردن، سودان و... با آمریکا و صهیونیستی‌ها و عقب‌ماندگی این کشورها، اظهار کرد: آمریکا و صهیون جز ذلت هیچ بهره‌ای به ملت‌ها نمی‌دهند. آمریکا مدعی است که در افغانستان و عراق ۷ هزار میلیارد دلار خرج کرده‌ در حالی که هیچ پیشرفتی در این کشورها دیده نمی‌شود.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت فلسطین مجلس شورای اسلامی، دومین دلیل عملیات طوفان الاقصی را مشکلات داخلی اسرائیل و قیام یهودیان علیه تندروهای اسرائیلی دانست و افزود: آن‌ها به‌دنبال از بین بردن بیت‌المقدس هستند و قرآن‌سوزی‌هایی نیز که اخیراً انجام شد به این دلیل بود که رسیدن به این هدف و اقدامات خود را عادی‌سازی کنند.

وی انتقال جمعیت بسیاری از یهودیان به فلسطین و محاصره مردم غزه را از دیگر دلایل این عملیات دانست و افزود: نیروهای مقاومت در یک اقدام مبتکرانه و غافلگیرانه سه اصل اساسی اسرائیل را از بین بردند. این عملیات در اوج غفلت اسرائیل انجام شد و ۱۵ مهرماه اسرائیل تمام شد و امروز آمریکا است که آن را هدایت می‌کند.

ابطحی، عملیات طوفان الاقصی را نتیجه اقدامات شهید سلیمانی دانست و اظهار کرد: امروز دشمن هیچ امیدی به آینده ندارد همه دنیا آمده تا این مرده را احیا کند اما نباید بگذاریم احیا شود؛ آن‌ها در ظاهر خوب هستند اما در واقع تکه تکه شدند و نباید بگذاریم دشمن به پشت سنگر بازگردد. همه باید از فلسطین حمایت کنیم زیرا اسرائیل پایگاهی برای کنترل جهان اسلام است که اگر فرو بریزد، هیمنه استکبار نیز سقوط می‌کند.

انتهای پیام
captcha