امت اسلامی انزجار خود از اقدامات ضدبشری صهیونیست‌ها را نشان دهند
کد خبر: 4176655
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
امام جمعه موقت مهاباد:

امت اسلامی انزجار خود از اقدامات ضدبشری صهیونیست‌ها را نشان دهند

ماموستا سلیمان رشیدی گفت: امت اسلامی باید در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی ایستاده و با اتحاد و همبستگی انزجار خود را از اقدامات ضد بشریت آنها نشان دهند.

ماموستا سلیمان رشیدی، امام‌جمعه موقت مهابادبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، ماموستا سلیمان رشیدی، امام جمعه موقت مهاباد، ۲۸ مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: دفاع از مردم مظلوم فلسطین دفاع از اصل اسلام بوده و یک وظیفه شرعی و انسانی هر مسلمانی محسوب می‌شود. 

وی افزود: امت اسلامی باید در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی ایستاده و با اتحاد و همبستگی انزجار خود را از اقدامات ضد بشریت آنها نشان دهند. از مجامع بین‌المللی نیز درخواست داریم سکوت خود در مقابل این جنایت‌های علیه بشریت را شکسته و آن را محکوم کنند.

امام جمعه موقت مهاباد با بیان اینکه پیروزی مردم فلسطین طبق وعده الهی قطعی است، بیان کرد: برخی از جوانان نسبت به مسائل جهان اسلام و سایر مسلمانان بی‌تفاوت بوده و همین امر نیز جزء خواسته‌ها و اهداف دشمنان است.

ماموستا رشیدی یادآور شد: اکنون استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا به حمایت از رژیم غاصب اسرائیل پرداخته و ضروری است مسلمانان نیز طبق تأکیدات الهی متحد و همدل باشند و از مظلومیت مردم فلسطین دفاع کنند.

وی با اشاره به ویژگی رفتاری و اخلاقی قوم یهود گفت: طبق آیات قرانی قوم یهود جزء ناسپاس‌ترین، بی‌رحم‌ترین، تحریف‌گرترین، حیله‌گرترین و نژادپرست‌ترین قوم‌های جهان هستند که خداوند دوری کردن از آنها را توصیه کرده است.

ماموستا رشیدی با تأکید بر اینکه جوانان ما باید دشمن خود و قوم یهود را بشناسند، بیان کرد: رژیم صهیونیستی نماینده قوم یهود بوده که در طول تاریخ به پیامبر و کتاب خود خیانت کرده و همواره مورد غضب الهی بوده و خواهند بود.

انتهای پیام
captcha