حمایت از مردم مظلوم فلسطین یک وظیفه شرعی است
کد خبر: 4176639
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
امام جمعه موقت همدان:

حمایت از مردم مظلوم فلسطین یک وظیفه شرعی است

حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان با تأکيد بر اینکه عاقبت ظلم نابودی است و این وعده صادق خدا و قرآن کریم است، گفت: باید مقابل ظلم و ستم صهیونیست‌ها ایستادگی کرد، امروز حمایت و کمک به مردم مظلوم فلسطین یک وظیفه شرعی و دینی است.

امام جمعه موقت همدانبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان، امام جمعه موقت همدان، امروز، 28 مهرماه در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه همدان ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا راه روشن و رسیدن به سعادت را برای انسان فراهم می‌کند و کسی که در مسیر خدا باشد هرگز به بیراهه نخواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه امروز مسئله اصلی و تیتر اخبار جهان جنایت اسرائیل علیه مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین است، افزود: اسرایئل جنایتکار‌ بیش از 75 سال است که سرزمین‌های بیت‌المقدس را اشغال کرده و مردم مظلوم این سرزمین را هر روز به شهادت می‌رساند.

امام جمعه موقت همدان با گریزی به پیام امام راحل در سال 1360 مبنی بر اتحاد مسلمانان برای نابودی اسرائیل گفت: اگر این پیام درک شده بود، امروز شاهد این جنایات از سوی رژیم صهیونیستی در کشتار وسیع کودکان و زنان بی‌گناه غزه نبودیم.

وی با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی توانایی مقابله با رزمندگان حماس را ندارد و در برابر مقاومت مردم فلسطین دچار عجز و ناتوانی شده است، اظهار کرد: از این‌رو تلاش می‌کند تا زنان و کودکان بی‌دفاع را به شهادت برساند.

خطیب جمعه موقت همدان با اشاره به بمباران بیمارستان المعمدانی در نوار غزه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی و کشتار صدها زن و کودک مظلوم و بی‌دفاع، افزود: بیمارستان در همه دنیا به‌عنوان منطقه امن شناخته می‌شود، اما متأسفانه در این جنایت دیدیم که با بمب‌های آمریکایی که در اختیار رژیم کودک‌کش صهیونیست قرار گرفت این بیمارستان بر سر مردم و مجروحان آوار شد.

فاضلیان با تأکيد بر اینکه عاقبت ظلم نابودی است و این وعده صادق خدا و قرآن کریم است گفت: باید مقابل ظلم و ستم صهیونیست‌ها ایستادگی کرد، امروز حمایت و کمک به مردم مظلوم فلسطین یک وظیفه شرعی و دینی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به مسئولان بر خدمت به مردم و عمل به وعده‌های داده شده توسط مسئولان تأکید کرد و ادامه داد: پست و مقام یک امانت است از این امانتی که در دست داریم باید در راه رضای خدا و خدمت به خلق استفاده شود.

انتهای پیام
captcha