بیانیه معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در پی محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی
کد خبر: 4176591
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲

بیانیه معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در پی محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی

حجتالاسلام والمسلمین علی‌اکبر درخشنده، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران در محکومیت رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه معاونت فرهنگی آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر درخشنده، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران در محکومیت رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح ذیل است:

«بسم الله القاصم الجبارین

بای ذنبٍ قُتلت

تقدیر خداوند این است که فلسطین آزاد خواهد شد. (مقام معظم رهبری)

حمله وحشیانه و تروریستی رژیم غاصب و سفاک و کودککش صهیونیستی با حمایت مستقیم دولت آمریکای شیطان‌صفت و غارتگر به بیمارستان المعمدانی غزه مظلوم و قهرمان که به کشته شدن و شهادت صد‌ها نفر از مردان و زنان و کودکان بی‌دفاع منجر شد، دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد.

اکنون غزه کربلاست و بار دیگر فریاد «هل من ناصر» امام شهیدان تاریخ حسین بن علی (ع) در فضاست. راستی را کجاست وجدان، شرافت و انسانیت؟ اینک جهان غرب و حامیان بی‌چون و چرای جنایات رژیم منحوس صهیونیستی، باید در نظاره بمباران و قتلعام فجیع کودکان خردسال و مردم بی‌پناه بیمارستان، بر مرده ریگ فرهنگ و تمدن خود عزا  بگیرد و نماد حقوق بشر خود و حمایت از زنان و کودکان را در ویرانه‌های المعمدانی نظاره کند.

امروز در فلسطین تقابل جبهه استکبار و اسلام به وضوح نمایان است. عرصه‌ای که در آن نبردی نابرابر بین ظلم و آزادی خواهی در جریان است. در یک سو رژیمی خودکامه و برخوردار از تمام توان اقتصادی، سیاسی و نظامی جبهه کفر که به هرگونه جنایتی دست می‌زند و در سوی دیگر ملتی مظلوم و مسلمان که در دفاع از خود تنها و مظلوم و بدون کمک و حمایت هستند.

اما دشمن غاصب صهیونیستی بایستی بداند که هیچ‌گاه ظلم ثابت نبوده و ظالم نتوانسته است دوام ابدی داشته باشد و به‌زودی تاوان جنایات خود را پس خواهد داد و بداند ما پیرو مکتبی هستیم که هرگز ذلت را نمی‌پذیرد و پیروزی از آن صابرین و جهادگران است.

معاونت فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران ضمن تجلیل و تعظیم حماسه طوفان الاقصی، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌دارد و از همه مسلمانان، بیداردلان  آزادی‌خواهان و آزادگان جهان می‌خواهد تا در برابر دوگانه ناموزون و مزدورانه ظلم  و مظلومنمایی این رژیم غاصب و کودک‌کش و جنایات هولناک آن نسبت به مردم مظلوم فلسطین قیام کرده و براساس تکلیف و انسانیت، ضمن محکومیت قاطع اقدامات کثیف این رژیم و نسلکشی آن، حمایت همه‌جانبه خود را از مجاهدان فلسطینی و حزبالله و مردم مظلوم غزه و فلسطین به عمل آورند و بدانند که حق ماندنی است و اگر اراده کرده‌اند فقط نظاره‌گر میدان باشند دیری نخواهد گذشت که اکنون غزه، فردای آنان نیز خواهد بود.

انتهای پیام
captcha