جنایت رژیم اشغالگر صهیونیستی وجدان هر انسان آزاده‌ای را مالامال از درد و خشم کرد
کد خبر: 4176462
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴

جنایت رژیم اشغالگر صهیونیستی وجدان هر انسان آزاده‌ای را مالامال از درد و خشم کرد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار در پیامی اقدام و جنایات صهیونیست های کودک‌کُش را محکوم کرد و گفت: جنایت رژیم اشغالگر صهیونیستی در بمباران وحشیانه بیمارستان معمدانی در غزهِ مظلوم، جهان را در شوک و بُهت فرو برد و وجدان هر انسان آزاده‌ای را مالامال از درد و خشم کرد.

حجت الاسلام رمضان شجاعی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بابلسر و فریدونکناربه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام رمضان شجاعی، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار، در پیامی بمباران وحشیانه بیمارستان معمدانی غزه از سوی رژیم غاصب و کودک‌کُش را محکوم کرد.

در این پیام  آمده است:

جنایت رژیم اشغالگر صهیونیستی در بمباران وحشیانه بیمارستان معمدانی در غزهِ مظلوم، جهان را در شوک و بُهت فرو برد و وجدان هر انسان آزاده‌ای را مالامال از درد و خشم کرد.

این جنایت رژیم صهیونیستی که مصداق بارز جنایت جنگی علیه بشریت و نسل‌کُشی و قتل عام زنان و کودکان و بیماران بی‌پناه است، اوج ذلت و بی توجهی به قواعد و اصول انسانی را در جهان به تصویر کشید و چهره واقعی ضد بشری رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیست را برای همگان نمایان کرد.

اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار ضمن محکوم کردن این جنایت بزرگ، از جامعه بین‌المللی و سازمان ملل متحد خواستار توقف جنایات رژیم کودک‌کُش و نژادپرست صهیونیستی است و کشورهای اسلامی و همه دولت‌‌های آزادی‌‌خواه و مستقل و مجامع بین‌المللی باید برای حمایت همه‌ جانبه از فلسطین و مقاومت مردمی متحد شوند.

انتهای پیام
captcha