ندای حق‌خواهی ملت فلسطین به گوش جهانیان برسد
کد خبر: 4176412
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی:

ندای حق‌خواهی ملت فلسطین به گوش جهانیان برسد

حجت‌الاسلام حسینی با تأکید بر اینکه مظلومیت فلسطین و ندای حق‌خواهی باید به گوش جهانیان برسد، گفت: طبق گفته‌ رهبر معظم انقلاب قضیه‌ فلسطین کلید رمزآلود فرج بوده و باید همه در این مسیر زمینه‌ساز ظهور باشیم. 

حجت الاسلام حسینی، مدیرکل تبلیغات آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، روز گذشته، 26 مهرماه در تجمع مردم غیور تبریز علیه جنایت‌های رژیم  صهیونیستی گفت: امروز شاهد جنایاتی علیه فلسطینی‌ها هستیم که وقایع کربلا را تداعی می‌کند. 

وی با بیان اینکه یاران امام حسین(ع) در واقعه کربلا با بصیرت و ایمان ایستادگی کردند تا به قیامت نام سیدالشهدا(ع) بر تاریخ خواهد بماند، افزود: امروز نیز فلسطینیان در غزه با فرهنگ امام حسین(ع) استقامت می‌کنند. 

حسینی با اشاره به جنایات رخ داده در غزه و هدف قرار گرفتن بیمارستان المعمدانی، خاطرنشان کرد: در این جنایت‌های غیرقابل تحمل، کودکان و طفلان صغیر و زنان و جوانان هدف قرار گرفته‌اند که نشان از عمق جنایتکاری‌های رژیم اشغالگر قدس است. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه مظلومیت فلسطین و ندای حق‌خواهی باید به گوش جهانیان برسد، گفت: طبق گفته‌ رهبر معظم انقلاب قضیه‌ فلسطین کلید رمزآلود فرج بوده و باید همه در این مسیر با حمایت همه‌جانبه از مظلومان، بسترساز ظهور باشیم. 

وی در خاتمه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر این‌که رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، بر قرارگیری رژیم صهیونیستی در مسیر فروپاشی تاکید کرد.

انتهای پیام
captcha