فلسطینیان خط مقدم جبهه دفاع از حقوق انسانی هستند
کد خبر: 4176307
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳

فلسطینیان خط مقدم جبهه دفاع از حقوق انسانی هستند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری در بیانیه‌ای با محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی آورده است: فلسطینیان امروز خط مقدم جبهه دفاع از حقوق انسانی هستند و در حقیقت برای جلوگیری از پیشروی این غده سرطانی به جهان اسلام و جهان بشری می‌جنگند.

محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از دفتر امام‌جمعه شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری در پی حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و  «حمله وحشیانه به بیمارستان المعمدانی در غزه» بیانیه‌ای صادر کرد. 

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم 

این روزها شاهد جنایت وحشیانه و ددمنشانه رژیم منحوس صهیونیستی علیه فلسطینیان مظلوم هستیم؛ رژیم خبیث و قسی القلبی که نژادپرستانه در مقام نابودی نه تنها مسلمانان بلکه هر جمعیتی که مخالفشان باشند، هستند. 

فلسطینیان امروز خط مقدم جبهه دفاع از حقوق انسانی هستند و در حقیقت برای جلوگیری از پیشروی این غده سرطانی به جهان اسلام و جهان بشری می‌جنگند و بیش از هفتاد سال است که شاهد انواع سختی‌ها و خسارت‌های مالی و به شهادت رسیدن زنان و کودکان خود هستند.

آنچه شب گذشته اتفاق افتاد و دل هر آزاده‌ای را به درد آورد تنها گوشه‌ای فجیع از شقاوت‌های این قوم بدسیرت است؛ بمباران بیمارستان و کشتن حدود یک‌هزار انسان از زن و کودک و پیر و جوان اگر وجدان جهانی را بیدار نکند و اگر امروز حرکت و اقدام لازم را برای جلوگیری از این جنایت نداشته باشند فردا دیر است و باید منتظر حوادث غيرقابل پیش‌بینی باشند.

ملت‌های اسلامی باید یکپارچه در حمایت از غزه و فلسطین به میدان بیایند، ایران اسلامی که همیشه پيشگام بوده، امروز حضور به مراتب پررنگ تر را می‌طلبد.

در استان غیور چهارمحال و بختیاری تجمع‌های خودجوش شکل گرفته و می‌گیرد، اجتماع بزرگ امروز چهارشنبه ۱۴۰۲/۷/۲۶ ساعت ۴ بعدازظهر و اجتماع عظیم روز جمعه در نماز پرشکوه جمعه برای حمایت از مظلومین فلسطین وظیفه انسانی و قانونی و شرعی است که هم استانی‌های عزیزمان شکل داده و خواهند داد.

البته بر کسی پوشیده نیست که حامی اصلی این رژیم غاصب، آمریکا است و همه عواقب و مسئولیت‌های این حملات وحشیانه و این کشتارها را باید پاسخگو باشد.

امید آن‌که به زودی پرچم فلسطین در سراسر آن دیار و در قدس عزیز به اهتزاز در آید و ان‌شاءالله آن زمان دیر نیست، همه شواهد حاکی از آن است که طولی نخواهد کشید تا جهان شاهد سقوط پرچم صهیونیست و برافراشته شدن پرچم فلسطین در قدس اشغالی باشد».

انتهای پیام
captcha