جنایات رژیم صهیونیستی نتیجه سکوت نهادهای حقوق بشری است
کد خبر: 4176226
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
رئیس کل دادگستری استان کرمان:

جنایات رژیم صهیونیستی نتیجه سکوت نهادهای حقوق بشری است

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی با بیان اینکه بمباران بیمارستان المعمدانی غزه اوج وحشی‌گری و بی‌‌توجهی رژیم صهیونیستی به همه قواعد و اصول انسانی را به تصویر کشید، گفت: بی‌تردید این جنایات نتیجه سکوت نهادهای حقوق بشری در برابر این رژیم جعلی است.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان در پیامی جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کرد. متن پیام به شرح زیر است.

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

پیدایش موجودیت غیرواقعی و ساختگی رژیم جعلی اسرائیل از ابتدا تاکنون با جنایت وحشتناک زیادی همراه بوده است که نتیجه آن شهید شدن بیش از صدها هزار انسان بی‌گناه و میلیون‌ها آواره و زخمی می‌باشد.

در ادامه جنایات، این رژیم منفور و کودک‌کُش شب گذشته بیمارستان المعمدانی غزه را بمباران کرد و صدها کودک، بیمار، زن و بچه را به خاک و خون کشید.

رژیم صهیونیستی با این جنایت بزرگ که مصداق جنایت جنگی علیه بشریت و نسل‌کشی و قتل عام است، اوج وحشی‌گری و رذالت خود و بی‌‌توجهی به همه قواعد و اصول انسانی را به تصویر کشید و ماهیت ضد بشری خود را به همگان نشان داد. بی‌تردید این جنایات نتیجه سکوت نهادهای حقوق بشری در برابر این رژیم جعلی است.

بی‌شک این جنایت وحشتناک بدون پاسخ نخواهد بود و نقطه عطفی در راه محو این غده سرطانی از کره زمین قلمداد شده و رژیم اشغالگر قدس به زوال و نابودی نزدیک‌تر خواهد شد.

جهان اسلام و بشریت در این مقطع حساس و در برابر این نسل کشی و جنایت علیه بشریت نباید سکوت کنند و باید در کنار مردم غزه و فلسین باشند و از آنها حمایت کنند.»

انتهای پیام
captcha