تجمع قزوینی‌ها علیه جنایات رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود
کد خبر: 4176204
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴

تجمع قزوینی‌ها علیه جنایات رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین از تجمع اعتراضی مردم قزوین در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات اخیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی خبر داد.

اعتراض قزوینی‌ها علیه صهیونیست

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن شهسواری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس، گفت: رژیم صهیونیستی با خوی ددمنشانه، طی روزهای اخیر مردم مظلوم غزه را آماج حملات دیوانه‌وار هوایی خود قرار داده و با بمباران مساجد، مدارس و بیمارستان‌ المعمدانی و به خاک و خون کشیدن غیرنظامیان بی‌گناه و با اتکا به آمریکای جنایتکار در صدد است از این طریق آبروی از دست رفته خود را ترمیم کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: جنایت شب گذشته این رژیم ضدبشری در بمباران بیمارستان غزه که به شهادت بیش از ۱٠٠٠ نفر از مردم مظلوم غزه انجامید، نهایت وحشی‌گری جنایتکاران اسرائیلی را نشان داد.

وی در پایان گفت: در پی این اقدام از اقشار مختلف مردم دعوت می‌شود با حضور در تجمع مردمی که ساعت ۱۶ عصر امروز، ۲۶ مهر در میدان آزادی قزوین (سبزه میدان) برگزار خواهد شد، خشم و انزجار خود را از این جنایت انسانی به جهانیان اعلام کنند.

انتهای پیام
captcha