خروش حوزویان و دانشگاهیان تبریز علیه جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی
کد خبر: 4176185
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷

خروش حوزویان و دانشگاهیان تبریز علیه جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی

حوزویان و دانشگاهیان تبریز امروز با تعطیلی کلاس‌های درس خود با حضور در حوزه علمیه ولیعصر(عج) تبریز انزجار خود را از اقدامات وحشیانه اخیر رژیم کودک‌کش اسرائیل اعلام کردند.

تجمع حوزویان و دانشگاهیان تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حوزویان و دانشگاهیان تبریز امروز، 26 مهرماه با تعطیلی کلاس‌های درس خود با حضور در حوزه علمیه ولیعصر(عج) تبریز انزجار خود را از اقدامات وحشیانه اخیر رژیم کودک‌کش اسرائیل به‌ویژه بمباران شب گذشته بیمارستان المعمدانی غزه که بیش از ۵۰۰ فلسطینی به شهادت رسیدند اعلام کردند.

شرکت کننندگان در این تجمع با سردادن شعار‌های انقلابی مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، از مردم مظلوم فلسطین حمایت و اقدام وحشیانه رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیست در حمله به بیمارستان غزه را محکوم کردند و  برخورد قاطع نهاد‌های بین‌المللی و کشور‌ها اسلامی را مقابل این جنایت ددمنشانه خواستار شدند.

همچنین تجمع‌کنندگان فریاد انتقام سریع و کوبنده و تاریخی جبهه مقاومت را از رژیم آدم‌کش و سفاک اسرائیل سر دادند و آمادگی خود را برای هرگونه حمایت از فلسطین اعلام کردند.

تجمع خودجوش مردم بصیر و انقلابی آذربایجان‌شرقی و تبریز در محکومیت جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha