ملت فلسطین شهد شیرین پیروزی را خواهد چشید
کد خبر: 4176150
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
حجت‌الاسلام دیرباز:

ملت فلسطین شهد شیرین پیروزی را خواهد چشید

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اقدامات ددمنشانه‌ اسرائیل که در شب گذشته رخ داد،‌ گفت: چنانچه‌ ملت‌های مسلمان متحد شوند و گوش به فرمان علما و پیش‌قراولان باشند شهد شیرین پیروزی را ملت فلسطین خواهند چشید.

حجت‌الاسلام عسگر دیرباز نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبریحجت‌الاسلام عسگر دیرباز، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، گفت: حمله به مجروحان و خانواده‌ها، زنان و کودکانی که در بیمارستان پناه گرفته‌اند، باعث شد بیش از پیش ماهیت پلید رژیم صهیونیستی برای ملت‌های آزاده جهان افشا شود.

وی ادامه داد: اقدامات ددمنشانه‌ای که در شب گذشته رخ داد نه‌تنها احساسات ملت‌های مسلمان را جریحه‌دار کرد، حتی مسلمانان در کشورهای اروپایی نیز از این حرکت منزجر شده‌اند و در حمایت از فلسطینی‌‌ها به میدان آمده‌اند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری ضمن اشاره به اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد رژیم صهیونیستی در چند روز اخیر بسیار ارزشمند بوده و جای تأمل دارد، افزود: چنانچه‌ ملت‌های مسلمان متحد شوند و گوش به فرمان علما و پیش‌قراولان باشند شهد شیرین پیروزی را ملت فلسطین خواهند چشید.

 حجت‌الاسلام دیرباز گفت: رژیم صهیونیستی این را بداند اگر به جنایات خود ادامه دهد در آن صورت ضربات مهلک‌تری دریافت می‌کند تا این رژیم ستمگر به‌زودی نابود شده و خاک فلسطین در اختیار خود مردم آن سرزمین قرار گیرد.

وی با بیان اینکه وظیفه رسانه‌های جمعی به ویژه صدا و سیما در برهه حساس کنونی بسیار خطیر و حائز اهمیت است، گفت: باید عکس‌ها و فیلم‌های مرتبط منتشر شده و در دسترس مردم قرار گیرد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: باید ملت‌ها در جریان عمق فاجعه قرار گیرند و به این ترتیب هرکسی به اندازه توان خود واکنش نشان دهد.

انتهای پیام
captcha