سکوت رسانه‌ها بدتر از جنایت صهیونیست‌ها است
کد خبر: 4176119
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰

سکوت رسانه‌ها بدتر از جنایت صهیونیست‌ها است

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران گفت: اگر رسانه‌ای در برابر جنایت صهیونیست‌ها سکوت کند شریک در جنایت آن‌ها نیست بلکه مرتکب جنایتی بدتر شده است.

عبدالمهدی حق شناس، مسئول بسیج رسانه مازندرانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه مازندران، عبدالمهدی حق‌شناس، مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران، گفت: اگر رسانه‌ای در برابر جنایت صهیونیست‌ها سکوت کند شریک در جنایت آن‌ها نیست بلکه مرتکب جنایتی بدتر شده است.

وی افزود: کدام رسانه آزاده کدام خبرنگار شریف و کدام عکاس خبری با وجدان می‌تواند چشمش را روی این‌ جنایت‌ها ببندد و سکوت کند.

حق‌شناس با تأکید بر اینکه صهیونیست‌ها هیچ مرزی و حدی را در انسانیت قائل نیستند، تصریح کرد: رژیم کودک‌کش و منحوس و موقت صهیونیستی که در جبهه عملی مبارزه با مجاهدان فلسطینی در عجز و ناتوانی قرار گرفته انتقامش را از کودکان و زنان بی‌پناه که به یک بیمارستان پناه آورده بودند به طرز وحشیانه می‌گیرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران با بیان اینکه رسانه‌‌ها باید در برابر پروپاگاندای رسانه‌ای صهیونیست‌ها و رسانه‌های مزدور صهیونیستی قیام کنند، خاطرنشان کرد: امروز زمان سکوت در برابر وحشی‌گری این قوم فاسد به پایان رسیده و هر رسانه‌ای در برابر آن‌ها سکوت کند مانند آن‌ها و بدتر از صهیونیست در این قتل عام و کشتارجمعی شریک‌ است‌.

انتهای پیام
captcha