توانمندی‌های جبهه مقاومت فراگیر شده است
کد خبر: 4175899
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
سردار فدوی:

توانمندی‌های جبهه مقاومت فراگیر شده است

جانشین فرمانده کل سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز به برکت ایران اسلامی، جبهه مقاومت، نفس امام راحل و همدلی پاسداران انقلاب اسلامی، توانمندی‌های حزب‌الله در همه جا فراگیر شده است.

علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از سمنان، علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلامی، امروز، ۲۵ مهرماه در آیین معارفه فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان با اشاره به حماسه فلسطینی‌ها در عملیات طوفان‌ الاقصی گفت: این وعده الهی است که همواره حزب خدا غالب و پیروز است و ما باید به گونه‌ای رفتار کنیم‌ که همواره در جبهه حق قرار داشته‌ باشیم.

وی ادامه داد: امروز به برکت ایران اسلامی، جبهه مقاومت و همدلی پاسداران انقلاب، توانمندی‌های حزب‌الله در همه جا فراگیر شده است.

فدوی با اشاره به اینکه ظلم از بین رفتنی است و جبهه حق باقی می‌ماند متذکر شد: توطئه آمریکا و صهیونیست‌ها در خصوص عادی‌سازی روابط اسرائیل با کشورهای منطقه، با اجرای طوفان‌الاقصی بهم ریخت.

جانشین فرمانده کل سپاه‌ با تأکید بر اینکه سپاه استانی در جغرافیای خود مانند کل سپاه در جغرافیای ایران اسلامی است یادآور شد: مردم هر روز جلوه‌ای از خدمت سپاه پاسداران را مشاهده می‌کنند و وقتی خدمتی صورت می‌گیرد باید به صورت جهادی و در زمان کم و با منابع مالی کم اجرایی شود که در این راستا سپاه‌ پاسداران ورود پیدا  می‌کند.

فدوی با اشاره به اینکه جوانان و نوجوانان دهه ۸۰ و ۹۰ روند درستی را در انتقال نسل به پیش گرفته‌اند افزود: این روند در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز به خوبی در حال انجام است.

وی از خدمات حمید دامغانی، فرمانده سابق سپاه قائم(عج) استان تقدیر کرد  و منصور شوقانی را به عنوان فرمانده جدید این نهاد منصوب کرد.

انتهای پیام
captcha