شکست اسرائیل در «طوفان الاقصی» غیر قابل ترمیم است
کد خبر: 4175874
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

شکست اسرائیل در «طوفان الاقصی» غیر قابل ترمیم است

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر گفت: حادثه غرورآفرین رزم جبهه مقاومت در غزه و عملیات طوفان الاقصی برای رژیم جعلی صهیونیستی غیر قابل ترمیم است.

حجت الاسلام محمد جواد شیرودی،رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسربه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد شیرودی، رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر، امروز، 25 مهر در مراسمی که به مناسبت سالروز تشکیل عقیدتی سیاسی با حضور فرمانده، معاونان و کارکنان پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر برگزار شد، گفت: نهاد مقدس عقیدتی سیاسی در بیست و چهارم مهرماه ۱۳۵۸ به فرمان مبارک امام خمینی(ره) در ارتش جمهوری اسلامی ایران تأسیس شد و در ایجاد روحیه معنویت محور در کارکنان و خانواده‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش بسزایی را داشته است.

وی افزود: آنچه در این ایام چشم جهان اسلام را روشن کرد، حادثه غرورآفرین رزم جبهه مقاومت در غزه و عملیات طوفان الاقصی است که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این شکست برای رژیم جعلی صهیونیستی غیر قابل ترمیم است.

شیرودی تصریح کرد: خدای متعال مکرر در آیات شریف قرآن کریم مؤمنین را تکلیف کرده است به ایستادگی و مقاومت و وعده داده است که اگر در این راه ثابت قدم باشید شما را یاری و نصرت خواهیم کرد ما اگر قلب خود را ثابت قدم و اراده خود را قوی کنیم و با توکل و توسل به ذات ربوبی حق تعالی پیش برویم قطعاً پیروز خواهیم بود.

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر با بیان اینکه دنیای غرب سرمایه‌گذاری نظامی سیاسی و رسانه‌ای بسیار سنگینی برای رژیم صهیونیستی انجام داده است که تمام این سرمایه‌ها هیچ شد و از بین رفت، خاطرنشان کرد: امروز یک سؤال جدی در ذهن هم پیمانان  رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی شکل گرفته است که آیا ما در این باره سرمایه‌گذاری درستی انجام داده‌ایم. اگر این‌ها قرار بود جواب بدهد پس چرا انقدر آسیب‌پذیر است، این نکته‌ای است که این شکست را ترمیم نشدنی می‌کند.

وی در پایان اظهار کرد: نکته دوم ایجاد روحیه و باور در جبهه مقاومت که ما می‌توانیم مهاجم باشیم، رژیم غاصب صهیونیستی را در جای خود بنشانیم و شکست دهیم که این مهم شکست رژیم صهیونیستی را ترمیم ناپذیرتر می‌کند.

انتهای پیام
captcha