گنبد آهنین صهیونیست‌ها قدرت پوشالین آنها را نشان داد
کد خبر: 4175767
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۵
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر:

گنبد آهنین صهیونیست‌ها قدرت پوشالین آنها را نشان داد

حجت‌الاسلام روح‌الله نجفی با اشاره به اینکه در قرآن کریم 171 بار بحث ستمگران و ظالمان و خسران آنها مطرح شده است، گفت: حملات جبهه مقاومت و برخورد شدید مردم مظلوم بر قدرت پوشالین اسرائیل نشان داد که گنبد آهنین شعاری بیش نبوده و حتی نتوانسته از موشک‌های فلسطین در امان باشد.

حجت‌الاسلام روح‌الله نجفی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایربه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام روح‌الله نجفی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر، شب گذشته، 24 مهرماه در یکصدمین کرسی تلاوت قرآن کریم ملایر که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مسجد حضرت علی‌اکبر(ع) این شهر برگزار شد با اشاره به اینکه در قرآن کریم 171 بار بحث ستمگران و ظالمان و خسران آنها مطرح شده است، اظهار کرد: براساس وعده صادق قرآن کریم عاقبت ظالمان و ستمگران خسران و نابودی است.

وی با بیان اینکه خسران، عذاب دنیوی و اخروی و شکست عاقبت ظلم و ستم ظالمان است، افزود: امروز مردم مظلوم فلسطین در برابر ظالمان و جنایتکاران رژیم صهیونیستی مقاومت کرده و بی‌شک طبق وعده الهی پیروزی از آنِ مظلومان و نصیب مردم مظلوم فلسطین خواهد شد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به اینکه امروز رژیم کودک‌کش اسرائیل با حمایت غرب و حامیان ظلم سالهاست که به مردم مظلوم فلسطین  ظلم و ستم کرده و آنها را از حق قانونی خود محروم کرده‌ است، گفت: به تعبیر گهربار مقام معظم رهبری که فرمودند: «اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید» ان‌شاءالله این مهم به‌زودی محقق خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه جنایات اخیر اسرائیل خوی وحشی‌گری او را به همه دنیا نشان داد و همه دنیا امروز به این امر واقف بوده که اسرائیل هیچ‌گاه دلسوز مردم در هیچ جا نخواهد بود، بیان کرد: هر گاه قدرت و منفعت رژیم صهیونیستی به خطر بیفتد آنها دست به جنایت می‌زنند. امروز قدرت جبهه مقاومت بیشتر شده است؛ حملات جبهه مقاومت و برخورد شدید مردم مظلوم بر قدرت پوشالین اسرائیل نشان داد که گنبد آهنین شعاری بیش نبوده و حتی نتوانسته از موشک‌های فلسطین در امان باشد.

نجفی بر حمایت و اتحاد کشورهای اسلامی از مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت در مبارزه با استکبار تأکید کرد و افزود: امیدواریم این گفتمان مبارزه با استکبار در منطقه بیشتر شود و اتحاد کشورهای اسلامی بیشتر خود را نشان دهد، همه ما نیز باید با تأسی از قرآن کریم بر حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین ادامه دهیم و به یاری خدا این پیروزی توسط مظلومان فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی حتمی خواهد بود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: نسل جوان و نوجوان امروز باید با تقویت روحیه استکبارستیزی بیش از گذشته با اهداف شوم استکبار و رژیم صهیونیستی آشنا شده و با جهاد تبیین در تقویت روحیه استکبارستیزی در بین نوجوانان دهه هشتادی و نودی بیشتر تلاش شود.

در ادامه این مراسم شرکت‌کنندگان بعد از برگزاری کرسی تلاوت قرآن و هدیه ثواب آن به شهدای مظلوم غزه با تجمع و سر دادن شعارهای ضد صهیونیستی در مسجد حضرت علی‌اکبر(ع) جنایات این رژیم غاصب را محکوم و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

انتهای پیام
captcha