مرحله استانی آزمون معارفی در فارس برگزار می‌شود
کد خبر: 4175760
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۶

مرحله استانی آزمون معارفی در فارس برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری مرحله استانی آزمون معارفی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در روز ۲۷ مهرماه خبر داد.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارسسیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از اعلام زمان مرحله استانی آزمون معارفی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف خبر داد و گفت: این مسابقات در ساعت 10 صبح روز پنج‌شنبه، 27 مهرماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این آزمون در حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزه(ع) برگزار خواهد شد،‌ افزود: این آزمون شامل رشته‌های معارف قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه ویژه بانوان و آقایان بالای 18 سال منتخب در مرحله شهرستانی برگزار خواهد شد.

جلالی با تصریح اینکه آزمون مذکور به صورت کتبی و تستی برگزار می‌شود، گفت: در این مسابقات 170 نفر خانم و آقا در آزمون معارفی به رقابت می‌پردازند که حدوداً 30 نفر آقا و مابقی بانو هستند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل اوقاف فارس بیان کرد: مرحله شهرستانی این آزمون نیز در تاریخ 30 مردادماه  امسال برگزار شد که منتخبین این مرحله به مرحله استانی راه پیدا کردند و منتخبین این مرحله نیز به مرحله مقدماتی کشوری راه پیدا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه آزمون مذکور به صورت همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد، افزود: بیشترین آمار قبولی مرحله شهرستانی به ترتیب از شهرستان‌های شیراز، فسا،‌ استهبان و فراشبند بودند.

انتهای پیام
captcha