تجمع بانوان حوزوی لرستان در حمایت از فلسطین برگزار شد
کد خبر: 4175423
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹

تجمع بانوان حوزوی لرستان در حمایت از فلسطین برگزار شد

بانوان مدارس علمیه استان لرستان همزمان با سراسر کشور در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تجمع کردند.

تجمع بانوان حوزوی لرستان در حمایت از فلسطینبه گزارش ایکنا از لرستان، طلاب مدارس علمیه خواهران استان لرستان امروز، 23 مهرماه همزمان با بانوان طلبه سراسر کشور در حمایت از فلسطین و محکوم کردن جنایات اسرائیل در غزه در سطح مدارس تجمع کردند.

بانوان طلبه در این تجمع که تحت عنوان «الی بیت‌المقدس» برگزار شد، از مردم مظلوم فلسطین و عملیات طوفان الاقصی مجاهدان فلسطینی حمایت و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.

این تجمع در خرم‎آباد با حضور طلاب مدارس علمیه این شهر در مدرسه علمیه معصومیه(س) برگزار شد که سخنرانی حجت‌الاسلام علی درویشی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه لرستان و قرائت بیانیه مشترک محکومیت کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان فلسطینی در غزه از برنامه‌های این تجمع بود.

حجت‌الاسلام علی درویشی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه لرستان هدف از برگزاری این تجمع را حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین و پشتیبانی از حرکت حماسی آنها در طوفان الاقصی و همچنین محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی و آمریکای ملعون اعلام کرد و گفت: حوزه‌های علمیه در همه دوران در امورات مربوط به جهان اسلام پیشتاز بودند و قطعاً هر حرکتی که در جهت آگاهی و تبیین و مقابله با دشمنان مسلمانان باشد آن حرکت ستودنی است.

وی با بیان اینکه زنان در جامعه نقش موتور محرکه را در پیشبرد اهداف جامعه دارند، اظهار کرد: بانوان در طول تاریخ اسلام نقش بسیار مهمی داشته و دارند و امروز لازم است خواهران حوزه‌های علمیه با آگاهی از مسائل روز دنیا در تبیین و تشریح واقعیات کوشا باشند.

انتهای پیام
captcha