دنیای اسلام موظف به حمایت از فلسطین هستند
کد خبر: 4175218
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵

دنیای اسلام موظف به حمایت از فلسطین هستند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، با تأکید به ضرورت عکس‌العمل دنیای اسلام در مقابل جنایات صهیونیست‌ها، گفت: همه دنیای اسلام به‌ویژه کشورهای عربی منطقه موظف به حمایت از ملت فلسطین هستند.

علی‌اصغر حسینی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان، علی‌اصغر حسینی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، با تمجید از پیروزی‎های اخیر رزمندگان فلسطینی در دفاع از حق غصب شده خود گفت: رهبر انقلاب با صراحت مواضع نظام را تبیین فرمودند و بیان داشتند که «این شکست از ابعاد نظامی و اطلاعاتی یک شکست غیرقابل ترمیم و یک زلزله ویرانگر است که بعید است رژیم غاصب با همه کمک‌های غربی‌ها بتواند ضربات عمیق این حادثه به سازه‌های حاکمیتی خود را ترمیم کند.»

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی جایگاه جعلی خود در دنیا را از دست داده و همه متوجه غاصب بودن و جعلی بودن این رژیم شده‌اند، افزود: رژیم صهیونیستی که ادعا می‌کرد بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین نظا‌م‌های اطلاعاتی در جهان را دارد توان نداشت که زمان عملیات نیروهای حماس را مشخص و یا مسیرهای عملیاتی را شناسایی کند.این شکست اثبات می‌کند موساد از قدرت و توانمندی اطلاعاتی افسانه‌ای برخوردار نیست.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، نبرد حماس علیه رژیم صهیونیستی را ضربه مهلکی بر پیکره نیمه جان اسرائیل دانست و بیان کرد: با حمله حماس به رژیم صهیونیستی هیمنه پوشالی این رژیم فرو ریخت و برای جهانیان ثابت شد که قدرت اسرائیل از خانه عنکبوت هم شکننده‌تر است.

وی ادامه داد: ریشه بدبختی‌های اسرائیل این است که حاضر نیست یک واقعیت را بپذیرد و به تعبیر مقام معظم رهبری، اسرائیل یک اسب بازنده است و باید سرزمین اشغال شده را به صاحبان اصلی خود یعنی مردم فلسطین تحویل دهد.

حسینی گفت: این حمله چنان بر پیکره رژیم صهیونسیتی اثر مخرب داشته است که هنوز بعد از چند روز نتوانسته است تلفات خود را ارزیابی کند و به صورت کور مناطق نوار غزه را بمباران می‌کند و زنان و کودکان بی‌گناه را به شهادت می‌رساند.

وی افزود: ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات طوفان الاقصی غافلگیر شده و توان مقابله با نیروهای مقاومت را ندارد، برای جبران شکست خود اقدام به بمباران وحشیانه شهر غزه و مردم آن کرده است. به حدی که در اثر این بمباران‌ها بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین تا ظهر پنجشنبه، 1200 نفر شهید شده‌اند که اغلب آن‌ها زنان و کودکان هستند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اظهار کرد: یکی از مسائل مهم در این حمله تاریخی این است که بر خلاف تردیدهای قبلی کشورهای منطقه بدون تردید از فلسطین حمایت کردند و بعضاً دستور عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را از دستور کار خود خارج کردند.

 حسینی با تأکید به ضرورت عکس‌العمل دنیای اسلام در مقابل جنایات صهیونیست‌ها، یادآور شد: همه دنیای اسلام به ویژه کشورهای عربی منطقه موظف به حمایت از ملت فلسطین هستند.

انتهای پیام
captcha