طوفان الاقصی دوپینگ رسانه‌ای رژیم ظلم را برملا کرد
کد خبر: 4174742
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱
دستاورد‌های عملیات طوفان الاقصی/ ۳

طوفان الاقصی دوپینگ رسانه‌ای رژیم ظلم را برملا کرد

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه عملیات اخیر مقاومت این امر را نشان داد که قدرت پوشالی رژیم صهیونستی یک دوپینگ رسانه‌ای بوده و نه یک واقعیت عینی بیرونی، گفت: این عملیات به دیگرانی که در بطن خود با چنین رژیمی مخالف بوده و سیاست‌های آن را قبول ندارند، جرئت داد که در مواجهه با رژیم ظلم قرار گیرند.

حجت‌الاسلام موسی آذرنیوند، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجندحجت‌الاسلام موسی آذرنیوند، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند درباره دستاوردهای عملیات جبهه مقاومت موسوم به طوفان الاقصی، در گفت‌وگو  با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: مدت مدیدی است که به ذهن جهانیان با ابزارهای رسانه‌ای و جنگ شناختنی این‌گونه القا کرده‌اند که این رژیم کودک‌کش صهیونیستی که سال‌های سال به‌عنوان غده سرطانی در منطقه ما حضور دارد یک قدرت نفوذناپذیر به لحاظ اطلاعاتی و نظامی است.

وی با بیان اینکه عملیات اخیر این امر را نشان داد که تمام این موارد و مطالب یک دوپینگ رسانه‌ای بوده و نه یک واقعیت عینی بیرونی، افزود: این عملیات به دیگرانی که در بطن خود با چنین رژیمی مخالف بوده و سیاست‌های آن را قبول ندارند، جرئت داد که در مواجهه با رژیم ظلم قرار گیرند.


بیشتر بخوانید:


مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه طوفان الاقصی سد ترس را شکست و موجب شد که جهانیان هم به محور مقاومت بپیوندند، تصریح کرد: پیام دیگر این بود که صحبت از اینکه صهیونیست رفتنی است و اسرائیل باید محو شود که امامین انقلاب بارها بدان تأکید داشته و دارند یک آرمان دست نیافتنی نیست، بلکه یک مسئله مهم و مستمر است که به افق امکان و تحقق نزدیک می‌شود.

آذرنیوند با بیان اینکه ملت‌های اسلامی و امت اسلامی در این زمینه وظایفی دارند، ادامه داد: پیامبر اسلام(ص) که ارزش مشترک همه مسلمامان هستند می‌فرمایند: «هرکس فریاد دادخواهی مظلومی را که از مسلمانان یاری می‌طلبد بشنود، اما به یاری آن مظلوم  برنخیزد، مسلمان نیست».

وی با بیان اینکه همه امت اسلامی در سطح حکومت‌ها و حرکت‌های مردمی وظیفه دارند به جهت کمک معنوی و لجستیک از این حرکت عظیم و حماسی حمایت کنند و فلسطینیان را در این کارزار مهم تنها نگذارند، ادامه داد: دفاع دیپلماسی مجامع بین‌المللی از مطلومیت مردم مبارز فلسطین و ورود جدی به این عرصه در سطح جهان از وظایف حکومت‌های اسلامی است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه اکنون وظیفه جهان اسلام با توجه به این پیروزی‌ها دوچندان شده است، تصریح کرد: حرکت اخیر منطبق بر اصول شناخته شده دیپلماتیک مبنی بر حق دفاع مشروع است.

آذرنیوند ادامه داد: جامعه حوزوی و دانشگاهی به‌عنوان دو بال فرهیخته جامعه وظیفه دارند که اولاً گفتمان مقاومت را در سطح حوزه خود نهادینه کنند و در کنش‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح دانشگاه و حوزه، اثر گروه‌های مقاومت را به گفتمان رایج تبدیل کرده و در واقع موجی را در جامعه ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه این امر باید به سمت دفاع از مردم مظلوم فلسطین و تبیین حماسه‌آفرینی مظلومانی که به دنبال دفاع از حق خود هستند، برود، تصریح کرد: باید بیانات آکادمیک در راستای بیان تاریخ غصب این سرزمین مقدس و نشان دادن مستندهای کشتارهای مختلف در این سال‌ها، همراه کردن افکار عمومی و همدل کردن با این مظلومان باشد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه باید رسانه‌ها نیز این مظلومیت را به روش‌های مختلف و خلاقانه مخابره کنند، اظهار کرد: در پایان یاد و خاطره شهید والامقام سپهبد سردار سلیمانی را نیز گرامی داریم که این عزتی که محور مقاومت دارد حاصل مجاهدت‌های بی‌وقفه و زحمات فراوانی است که آن شهید در عرصه توانمندسازی محور مقاومت کشیده و رنج‌های متعددی را بر خود و همرزمانش هموار کرد.

انتهای پیام
captcha