ملت فلسطین یک الگوی تمام عیار در مقاومت است
کد خبر: 4174671
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴

ملت فلسطین یک الگوی تمام عیار در مقاومت است

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت فلسطین یک الگوی تمام عیار در امر مقاومت است. اقدام این روزهای فلسطین نشان از خواستن و رشادت آنان است که امیدواریم تلاش مردم فلسطین الگویی برای همه مسلمانان باشد.

اسلامی نماینده قزوین در مجلس خبرگان

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله علی اسلامی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، چهارشنبه ۱۸ مهر در شورای اداری استان قزوین که با حضور حجت‌الاسلام حکمتعلی مظفری، رئیس دیوان عدالت اداری کشور، در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، با پرسش این سوال که آیا موجودات و کائنات در دوام هستند، یا خیر؛ گفت: در قرآن کریم اصل خلود مطرح است و دنیای باقی را مورد تأیید و تأکید قرار داده است.

وی ادامه داد: از بین رفتن در هندسه و ظاهر است و اصل و ماهیت از بین رفتنی نیست‌. اصل انسان ابدی، پیوسته و تمام‌نشدنی است و علوم روز نیز به تبعیت از قرآن کریم، این موضوع را مورد تأیید قرار داده است. در روایات اهل بیت(ع) نیز به این مهم اشاره شده است.

امام جمعه تاکستان اظهار کردکرد: کارگزاران نظام به میزان خدمتی که ارائه می‌دهند؛ باعث پیشرفت نظام می‌شوند لذا باید تلاش خود را برای پیشرفت هرچه بیشتر نظام داشته باشند و امروز  از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی گرفته تا مدیران کل و فرهیختگان در دستگاه‌های اجرایی در دولت سیزدهم، خواستار تلاش بیشتر هستیم.

آیت‌الله اسلامی با اشاره به اتفاقات کشور فلسطین، بیان کرد: ملت فلسطین یک الگوی تمام عیار در امر مقاومت است. اقدام این روزهای فلسطین نشان از خواستن و رشادت آنان است که امیدواریم این میزان رشادت و تلاش در کارگزاران کشور ما نیز نهادینه شود.

وی با بیان اینکه ما ارتش چهارم دنیا هستیم؛ خاطرنشان کرد: اسرائیل در نقشه راهبردی خود، مرز شرقی دولت خود را اسدآباد ایران و مرز جنوبی‌اش را ام‌القصر و دهانه خلیج فارس در نظر گرفته بود که به همت جبهه مقاومت این امر محقق نمی‌شود.

اسلامی گفت: ۲ روز است که اسرائیل تمام تلاشش این است که عدد و رقم کشته‌هایش را با حماسه‌گران فلسطینی‌ به یک اندازه نشان دهد و این یعنی قدرت ظالمانه تباهی و پایان‌پذیر است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنان خود از دستگاه قضا و مسئولان کشوری سرکشی‌های مرتب به استان‌ها را خواستار شد.

انتهای پیام
captcha