اتحاد و تمسک به قرآن رمز پیروزی جبهه مقاومت است
کد خبر: 4174288
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶

اتحاد و تمسک به قرآن رمز پیروزی جبهه مقاومت است

امام جمعه بندرگز با بیان‌ اینکه رشادت‌های مردم مظلوم فلسطین باید به جوانان و نوجوانان بازگو شود، گفت: اتحاد و برادری و تمسک به قرآن و اهل‌بیت(ع) باعث پیروزی و صلابت جبهه مقاومت شده و الگویی برای همه مسلمان جهان اسلام در برابر حق است.

کرسی تلاوت قرآن کریمبه گزارش ایکنا از گلستان، کرسی تلاوت قرآن کریم با عنوان «شب‌های قرآنی» با حضور امام جمعه بندرگز و با قرائت استاد انصاری از قراء برجسته استان مازندران شهرستان بهشهر و جمعی از نوجوانان شامگاه، 17 مهرماه در مسجد جامع بندرگز برگزار شد.

حجت‌الاسلام شهابی، امام جمعه بندرگز در این مراسم به آیه 11 سوره رعد إِنَّ اللَّهَ لَا يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ، در حقيقت ‏خدا حال قومى را تغيير نمى‏دهد تا آنان حال خود را تغيير دهند اشاره کرد و گفت: خداوند در این آیه می‌فرماید سرنوشت هر قومی مختص به همان قوم است و این قانون برای همه دوران یکسان بوده و این طور خداوند می‌خواهد انسان‌ها را مورد آزمایش و امتحان قرار دهد.

وی به اقدامات اخیر جبهه مقاومت فلسطین بر علیه رژیم کودک‌کش صهیونستی اشاره کرد و افزود: مردم ایران اسلامی و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم آرزوی نابودی رژیم صهیونیستی را داشتند و به اذن خداوند و مجاهدت رزمندگان اسلام تحقق این وعده نزدیک است.

امام جمعه بندرگز تصریح کرد: مردم فلسطین با صبر و استقامت در برابر ظلم و اشغالگری اسرائیل ایستادند و امروز جبهه مقاومت با آمادگی و اقتدار کامل بیش از هر زمان دیگری آماده مبارزه و نابودی اسرائیل هستند.

حجت‌الاسلام شهابی با بیان‌ اینکه نابودی رژیم صهیونستی قطعاً نزدیک است، افزود: مکتب شهید سلیمانی برای رزمندگان جبهه مقاومت به یک الگو تبدیل شده و خون پاک این شهید بزرگوار عاملی برای شکست این رژیم جعلی خواهد شد زیرا دشمن از شنیدن نام شهید سلیمانی نیز واهمه دارد.

وی با بیان‌ اینکه رشادت‌های مردم مظلوم فلسطین باید به جوانان و نوجوانان بازگو شود، گفت: امروز خانواده‌های گلستانی با فرزندان خود در مراسم حاضر شدند و قطعاً تربیت نسلی انقلابی و مبارز با اسرائیل آینده روشنی را نوید می‌دهد و ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) به فضل الهی نزدیک است.

وی گفت: آنچه باعث پیروزی و صلابت جبهه مقاومت شده که توانستند در برابر زورگویی‌های رژیم صهیونستی مقاومت کنند اتحاد و برادری و تمسک به قرآن و اهل‌بیت(ع) بوده است و این الگو و درسی برای همه مسلمان جهان اسلام است که در برابر حق محکم بایستند.

انتهای پیام
captcha