طوفان الاقصی توازن قدرت در سرزمین‌های اشغالی را تغییر داد
کد خبر: 4174000
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

طوفان الاقصی توازن قدرت در سرزمین‌های اشغالی را تغییر داد

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: عملیات «طوفان الاقصی» در هشتاد سال گذشته بی‌سابقه بود زیرا توازن قدرت در سرزمین‌های اشغالی را تغییر داد و رژیم اسرائیل به‌طور کامل در حال نابودی و محو شدن قرار گرفته است.

محمدصالح جوکار، نماینده یزد و اشکذر در مجلسمحمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفت‌گو با ایکنا از یزد، با تبریک پیروزی عملیات موفق نیرو‌های مقاومت فلسطین در عملیات «طوفان الاقصی» گفت: در 24 ساعت گذشته شاهد اتفاقی تاریخی در جهان هستیم زیرا عملیات طوفان الاقصی که به صورت مشترک از سوی حماس و جهاد اسلامی انجام گرفت، با فروریختن دیوار امنیتی اسرائیل، این رژیم را در بدترین زمان تاریخی خود قرار داد.

وی اضافه کرد: عملیات طوفان الاقصی در هشتاد سال گذشته که فلسطین اشغالی در محاصره غاصبگران صهیونیستی وجود داشت و زنان و کودکان بی‌گناه فلسطینی به شهادت رسیدند، بی‌سابقه بود زیرا توازن قدرت در سرزمین‌های اشغالی را تغییر داد و رژیم اسرائیل به طور کامل در حال نابودی و محو شدن قرار گرفته است.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به اینکه همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، اسرائیل در حال نابودی است و امروز جوانان و نهضت فلسطینی، از همیشه‌ این هشتاد سال بانشاط‌تر، سرحال‌تر و آماده‌تر هستند، اظهار کرد: این پیروزی، پیام واضحی برای جامعه بین‌الملل و کشور‌های اسلامی منطقه داشت که به دنبال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس با تأکید بر اینکه ملت فلسطین با همراهی جبهه مقاومت در نبرد با این رژیم منحوس به پیروزی خواهند رسید، گفت: به امید روزی که دنیا از دست ظالمان کودک‌کش نجات و جهان سراسر صلح و آرامش باشد که در آینده نزدیک شاهد تحققش خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha