مردم اهواز پیروزی حماس را جشن گرفتند
کد خبر: 4173945
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱

مردم اهواز پیروزی حماس را جشن گرفتند

در پی پیروزی جبهه مقاومت فلسطین در عملیات «طوفان الاقصی» مردم اهواز شامگاه یکشنبه 16 مهر با تجمع در بقعه علی بن مهزیار اهوازی، این پیروزی را جشن گرفتند.

تجمع مردم اهواز در پیروزی حماسبه گزارش ایکنا از خوزستان، در پی پیروزی جبهه مقاومت فلسطین در عملیات «طوفان الاقصی» مردم اهواز شامگاه یکشنبه 16 مهر با تجمع در بقعه علی بن مهزیار اهوازی، این پیروزی را جشن گرفتند.

این مراسم، با تلاوت آیات زیبای سوره اسرا توسط محمود یزدی، قاری خوزستانی و یادآوری وعده قرآن کریم درباره پیروزی مسلمانان در آغاز این سوره آغاز شد.

زن و مرد و کودک و پیر و جوان در این مراسم، با برافراشتن پرچم سه رنگ ایران اسلامی و شعار القدس لنا، پیروزی بزرگ عملیات طوفان الاقصی را به نیروهای حماس و ملت رنج‌دیده فلسطین تبریک گفتند.

مردم حاضر در صحن بقعه علی بن مهزیار اهوازی الله‌اکبر گویان نورافشانی‌های زیبای جشن پیروزی را تماشا کردند و با شعارهای خود به همگان یادآوری کردند بیت المقدس قبله اول مسلمین و نماد وحدت اسلام است و روزی نه چندان دور از سلطه غاصبین رها خواهد شد‌.

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در استان، اجرای سرود و نورافشانی از دیگر برنامه‌های این مراسم تجمع بود. امام جمعه اهواز در سخنرانی خود این پیروزی را یکی از وعده‌های رهبر انقلاب در سال‌های اخیر دانست و شکل گیری این عملیات را نتیجه خشمی خواند که صهیونیست‌های اشغال گر در سال‌های متمادی در دل ملت رنج دیده فلسطین کاشته بودند.

تجمع مردم اهواز

او با اشاره به قدرت کنونی نیروهای جبهه مقاومت، آشفتگی مقامات تل‌آویو را نشانه شکسته شدن هیمنه پوشالی رژیم اشغال گر قدس عنوان کرد و گفت: افسانه شکست ناپذیری این رژیم که اینها در بین کشورهای قهرمان منطقه به وجود آوردند، بیش از آنکه نتیجه قدرت استثنایی اسرائیل باشد، نتیجه اراده ضعیف و دلبستگی‌های دنیوی برخی سران کشورهای غرب آسیا است.

برگزاری این مراسم در جوار، مزار حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن شفیعی، معلم فقید اخلاق و تبیین کننده اندیشه‌های امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب، بار دیگر جای خالی این استاد اخلاق را به ویژه در مناسبت‌ها و روزهایی چنین به یاد مردم اهواز آورد.  

«قدس نماد وحدت اسلام است، میراث جادوانه امام است»، «با اتحاد و وحدت مسلمین رها شود از سلطه غاصبین»، «هم غزه، هم لبنان مثل الروح لاسلام» شعارهایی بود که مردم با مشت‌های گره در این شامگاه پیروزی سر دادند.

تجمع مردم اهواز

انتهای پیام
captcha