آغاز پویش دانش‌‌آموزی حمایت از مردم فلسطین در مدارس البرز
کد خبر: 4173779
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱

آغاز پویش دانش‌‌آموزی حمایت از مردم فلسطین در مدارس البرز

مدیرکل آموزش و پرورش البرز از آغاز پویش دانش‌‌آموزی حمایت از ملت فلسطین در مدارس استان خبر داد و گفت: دانش‌آموزان باید با پیام و اهداف محور جهانی مقاومت آشنا شوند و شهدای مقاومت و اهداف والای آن‌ها را مورد مطالعه قرار دهند.

علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش البرز

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با تبریک پیروزی مقاومت فلسطین در حمله غافلگیرانه روز گذشته در سرزمین‌های اشغالی گفت: به شهادت تاریخ، حضور پرشور دانش‌آموزان در جبهه‌های حق علیه باطل نشان‌دهنده بصیرت و نگاه ژرف آنان به انقلاب اسلامی است.

وی افزود: دانش‌آموزان در تاریخ انقلاب اسلامی و در طول هشت سال جنگ تحمیلی، فرهنگ ایثار و شهادت را سرلوحه خود قرار دادند و در برابر دشمنی که تا به دندان مسلح بود، ایستادگی کردند. امروز نیز دانش‌آموزان و فرهنگیان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در صحنه حضور دارند و با همه توان خود مقابل رژیم صهیونیستی خواهند ایستاد.

حجرگشت در ادامه از آغاز پویش دانش‌‌آموزی حمایت از ملت فلسطین در مدارس استان خبر داد و اظهار کرد: با اجرای این پویش با نواختن زنگ حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مدارس دانش‌آموزان فریاد الله‌اکبر سردادند.

وی افزود: با اجرای این پویش ۴۸۰ هزار دانش‌آموز صبح امروز با اجتماع در حیاط‌های مدارس، پیروزی‌های جدید جبهه مقاومت فلسطین را جشن گرفتند و شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سردادند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه یکی از محورهای این پویش نمایش آثار دانش‌آموزان در قالب تصویر و فیلم از مقاومت مردم مظلوم فلسطین در برابر ظلم رژیم غاصب است، گفت: دانش‌آموزان باید با پیام و اهداف محور جهانی مقاومت آشنا شوند و شهدای مقاومت و اهداف والای آن‌ها را مورد مطالعه قرار دهند.

انتهای پیام
captcha