روش مبارزاتی آیت‌الله شیرازی برای مقابله با اندیشه‌های انحرافی استمرار یابد
کد خبر: 4173264
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸

روش مبارزاتی آیت‌الله شیرازی برای مقابله با اندیشه‌های انحرافی استمرار یابد

استاندار فارس با یادآوری مبارزات مرحوم آیت‌الله شیرازی با اندیشه‌های انحرافی گفت: اگر قرار باشد نفوذ شیعه ادامه پیدا کند، باید روش آیت‌الله شیرازی در جامعه ما استمرار پیدا کند.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 13 مهرماه در مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد رحلت مرحوم آیت‌الله عبدالله شیرازی، یکی از مراجع مجاهد این استان، ابعاد شخصیتی این عالم را مورد توجه قرار داد و گفت: زندگی متواضعانه و ساده‌زیستی ایشان، به تأسی از امامان معصوم ما از جنس زندگی مراجع شیعه بود.

ایمانیه با بیان اینکه در کارنامه اعمال خیر زندگی ایشان، تاسیس موسساتی مانند مدرسه برای طلاب در مشهد، کوفه و نجف، ساخت واحدهایی برای اسکان زلزله زدگان طبس و شیروان و اعمال زیادی از این دست دیده می‌شود، گفت: این حقایق نشان از اهتمام همیشگی و دائمی ایشان در زمینه کمک به افراد و توجه به مشکلات مردم دارد.

استاندار فارس همچنین شجاعت در امر به معروف، نترسی در مبارزه با کشف حجاب در زمان رضاخان، رفیق بودن با شاگردان و طلاب را از دیگر ویژگی‌های آن عالم ربانی برشمرد و گفت: مبارزه جدی آیت‌الله شیرازی با اندیشه‌های انحرافی یکی دیگر از مجاهدت‌های آن مرحوم بود و اگر قرار باشد نفوذ شیعه ادامه پیدا کند، باید روش آیت‌الله شیرازی در جامعه ما استمرار پیدا کند.

وی با یادآوری پیام‌های تسلیت علمای بزرگ درباره درگذشت آیت‌الله شیرازی گفت: هر کدام از بزرگان عصر حاضر، سوابق مجاهدت‌های ایت‌الله شیرازی را علیه استعمار، مبارزه با رژیم پهلوی و همراهی با پیروزی انقلاب برشمرده و ایشان را از ذخائر مهم انقلاب دانسته و محرومیت از وجود ایشان را دردناک و نگران کننده توصیف کرده بودند.

انتهای پیام
captcha