خون شهدای مدافع امنیت وحدت‌آفرین است
کد خبر: 4170150
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶

خون شهدای مدافع امنیت وحدت‌آفرین است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به تقدیم دو شهید در حادثه تروریستی اخیر نورآباد گفت: خون شهیدان از جمله شهدای مدافع امنیت همواره وحدت‌آفرین بوده و موجب انسجام است.

اسماعیل قزلسفلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، اسماعیل قزلسفلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس امروز، 29 شهریورماه در حاشیه مراسم تشییع پیکرهای مطهر دو شهید مدافع امنیت شهرستان ممسنی در نورآبادگفت: ما از قرآن آموخته‌ایم که شهید یک حقیقت جاری و یک خورشید تابان است.

وی با بیان اینکه خون شهیدان از جمله شهدای مدافع امنیت همواره وحدت‌آفرین بوده و موجب انسجام است، ادامه داد: در مراسم تشییع امروز شاهد حضور گسترده و پرشور مردم بودیم که آمدند تا بگویند شهدا با تقدیم جان خود راهی تازه گشودند و این شهادت نقطه پایان نیست بلکه نقطه آغاز نبرد با استکبار و جنایتکاران عالم است.

قزلسفلی تصریح کرد: دشمنان تصور می کنند با به شهادت رساندن جوانان ما می توانند این حقیقت جاری و خورشید عالم‌تاب جهان اسلام را خاموش کنند.

وی با اشاره به شهادت مظلومانه این دو بسیجی مدافع امنیت گفت: بسیجیان ما چه کرده بودند که اینچنین ناجوانمردانه مورد حمله قرار گرفته و به شهادت رسیدند. گناه آن‌ها غیر از این است که جان خود را فدای امنیت کشور و حفظ امنیت، جان و ناموس مردم می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: بسیجیان عزیز ما در طول تاریخ عظیم انقلاب اسلامی و در این چهار دهه نشان دادند که در برابر دشمن تسلیم ناپذیر و شکست ناپذیر و در برابر مومنان، رئوف، مهربان و متواضع هستند.

قزلسفلی افزود: امروز بسیجیان ما در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، جهادی و محرومیت‌زدایی و در هر جا که مردم ما به آن‌ها نیاز دارند در کنار آن‌ها محکم و راست قامت ایستاده‌اند و همه بر این باورند که با روحیه بسیجی و جهادی می‌توان ایستاد.

وی ادامه داد: امروز مردم با حضور پرشور خود در مراسم تشییع این دو شهید بزرگوار این پیام را به دشمنان مخابره کردند که هرچه خون بر زمین ریخته شود باعث وحدت و انسجام بیشتر ملت است و دشمنان هم باید بدانند که با این اقدامات کور و پلید در حال محو شدن از صحنه تاریخ هستند و به زوال خواهند پیوست.

انتهای پیام
captcha