اجرای طرح شاداب‌سازی در 660 مدرسه فارس
کد خبر: 4170109
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴

اجرای طرح شاداب‌سازی در 660 مدرسه فارس

معاون آموزش و پرورش فارس فارس با اشاره به اجرای پروژه مهر در این استان گفت: در قالب این پروژه‌، طرح‌های مختلفی از جمله شاداب‌سازی در بیش از 660 مدرسه استان انجام شد.

فرشید قاسمی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، فرشید قاسمی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس عصر دیروز، 28 شهریورماه در جمع کارکنان این اداره‌کل با ارائه گزارشی از وضعیت موجود اظهار کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده اعتماد به کارکنان یک مجموعه، افزایش بهره‌وری را در پی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: آموزش وپرورش فارس با اعتماد به معلمان توانست نتایج خوبی را در برنامه‌ها کسب کند به عنوان مثال دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف علمی نتایج درخشانی را کسب کردند و رشد قابل ملاحظه‌ای را در سطح کشور کسب کردیم. در حالی که سال قبل درصد قبولی دانش‌آموزان در امتحانات نهایی سه درصد از میانگین عقب بودیم اما امسال بیش از سه درصد بالاتر از میانگین بودیم.

دبیر ستاد پروژه مهرآموزش و پرورش فارس تصریح کرد: پروژه مهر با برنامه ۹۰ روزه آغاز شد و هر یکشنبه با رؤسا و معاونین ادارات سراسر استان جلسه داشتیم.

وی ادامه داد: توزیع بیش از ۷ میلیون جلد کتاب، بازدید از ۷ هزار ۲۳۲مدرسه، شادا‌ب‌سازی بیش از ۶۶۰ مدرسه در سطح استان و ... از جمله مواردی بود که در سایه همدلی و برنامه‌ریزی دقیق انجام شد.

انتهای پیام
captcha