جشن آغاز امامت امام زمان(عج) در مدارس فارس اجرا می‌شود
کد خبر: 4170100
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

جشن آغاز امامت امام زمان(عج) در مدارس فارس اجرا می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از آغاز جشن‌های آغاز امامت امام زمان(عج) از روز دوشنبه، سوم مهرماه در مدارس سراسر استان فارس خبر داد.

محمد خلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمد خلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس عصر دیروز، 28 شهریورماه در جمع کارکنان این اداره‌کل از آغاز جشن‌های آغاز امامت امام زمان(عج) از روز دوشنبه، سوم مهرماه در مدارس سراسر استان فارس خبر داد.

وی با اشاره به در پیش‌رو بودن سال تحصیلی جدید گفت: در سال تحصیلی جدید تمام مدیران و معاونان برنامه یک روز در مدرسه را اجرا خواهند کرد.

عسکری با تأکید بر اینکه مردمی‌سازی در سال تحصیلی جدید در دستور کار قرار می‌گیرد، افزود: با مردم بودن یکی از اصول اساسی انقلاب اسلامی است و باید ولی‌نعمت بودن مردم را در عمل ثابت کنیم.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش متعلق به تمام مردم است و باید شرایط را طوری رقم بزنیم که تمام مردم بتوانند حرفشان را بزنند، گفت: در نقل و انتقالات معلمان استان سعی بر حل مشکلات داشتیم و در راستای شفاف‌سازی آمار و ارقام را اعلام کردیم همیشه حق مردم است که بدانند بنابراین باید از ظرفیت مردم و سایر بخش‌ها استفاده کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در ادامه همدلی و انسجام را از مطالبات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب برشمرد و گفت: وحدت و همدلی با رویکرد برنامه‌های تحولی و‌ جوانگرایی در دستور کار آموزش و پرورش است و در سال آینده با جدیت آن را دنبال خواهیم کرد.

وی در پایان تأکید کرد: تمام برنامه‌ها باید اطلاع‌رسانی شوند تا برای مردم شفاف‌سازی شود بنابراین داشتن پیوست رسانه‌ای برای فعالیت‌ها الزامی است.

انتهای پیام
captcha