حدنصاب امتیازات رشته‌های معارفی مسابقات قرآن اوقاف اعلام شد
کد خبر: 4169505
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸

حدنصاب امتیازات رشته‌های معارفی مسابقات قرآن اوقاف اعلام شد

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه فارس از اعلام حد نصاب امتیازات رشته‌های معارفی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در سال جاری خبر داد.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارسسیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از اعلام حد نصاب امتیازات رشته‌های معارفی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در سال جاری برای راهیابی به مرحله مقدماتی کشوری خبر داد و گفت: رشته‌های معارفی شامل 4 رشته ترجمه سوره‌های یس و الرحمن، معارف نهج‌‌البلاغه و صحیفه سجادیه و معارف قرآن هستند.

وی افزود: رشته ترجمه سوره‌های یس و الرحمن مرحله استانی ندارد و پرونده آن در مرحله شهرستانی بسته شد اما حد نصاب امتیاز رشته‌ معارف نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برای این دوره از مسابقات کسب امتیاز 65 از 120 اعلام شده است.

جلالی ادامه داد: برای رشته معارف قرآن کریم نیز در این دوره از مسابقات برای راهیابی به مرحله استانی کسب امتیاز 75 از 120 اعلام شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس با اشاره به آزمون معارف قرآن کریم نیز گفت: مرحله استانی این آزمون در روز پنج‌شنبه، 27 مهرماه سال جاری در ساعت 10 صبح در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز برگزار خواهد شد.

وی در خصوص تعداد شرکت‌کنندگان در این رشته‌ها نیز گفت: در بخش آقایان در 4 رشته مذکور 120 نفر و در بخش بانوان نیز 542 نفر و به‌طور کلی 662 نفر در 4 رشته مفاهیم در این دوره از مسابقات از استان فارس شرکت کردند.

انتهای پیام
captcha