توزیع ۱۰۰ هزار پرس غذای نذری طی ماه محرم و صفر در کازرون
کد خبر: 4169424
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

توزیع ۱۰۰ هزار پرس غذای نذری طی ماه محرم و صفر در کازرون

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کازرون از طبخ و توزیع بیش از 100 هزار پرس غذای نذری طی ماه‌های محرم و صفر در میان عزاداران حسینی در این شهرستان به همت گروه جهادی شهید ابراهیم همت خبر داد.

پخت غذای نذری ماه محرم و صفر، کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، محمد موجی، مسئول بسیج سازندگی سپاه کازرون امروز، 26 شهریورماه در جمع خبرنگاران گفت: به همت بسیجیان گروه جهادی شهید حاج ابراهیم همت از حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) این شهرستان بیش از 100هزار دست غذا در ماه محرم و صفر طبخ و در بین عزاداران حسینی توزیع شد.

وی ادامه داد: فعالیت گروه جهادی در طبخ غذا در روز اربعین حسینی در شهرستان کازرون در کل کشور بی نظیر بود به‌طوری که با پخت 55هزار دست غذا از جاماندگان اربعین حسینی در مسیر پیاده‌‍روی دو راه دریس به سمت امامزاده شید حسین (ع) از جاماندگان اربعین حسینی پذیرائی کردند.

موجی به دیگر برنامه‌های گروه جهادی شهید همت در شهرستان کازرون اشاره کرد و گفت: گروه جهادی شهید همت همه ساله به مناسبت ماه محرم و صفر با برگزاری مراسم تعزیه‌خوانی و مراسم عزاداری در حسینیه حضرت علی اصغر(ع) روستای مهرنجان از بسیاری از دوستداران بانو آقا میزبانی به عمل می‌آورد.

وی همچنین گفت: گروه جهادی شهید همت کازرون همه ساله به مناسبت نیمه شعبان به مدت سه شبانه‌روز با برپایی موکب در جوار مسجد جمکران در شهر قم از مردم به نمایندگی از مردم شهرستان کازرون پذیرائی به عمل می‌آورد.

موجی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت گروه جهادی شهید همت ابراز امیدواری کرد: با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از اعضاب فعال گروه جهادی شهید همت تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام
captcha