فعالیت هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی فارس در 21 شهرستان
کد خبر: 4168426
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴

فعالیت هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی فارس در 21 شهرستان

رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی فارس با بیان اینکه این هیئت از آبان سال 1400 در استان تشکیل شده است، گفت: هم‌اکنون هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در 21 شهرستان استان فارس اعضای فعال دارد.

زهرا کسرایی، رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی فارسزهرا کسرایی، رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه این هیئت از آبان سال 1400 در استان تشکیل شده است، گفت: هم‌اکنون هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در 21 شهرستان استان فارس اعضای فعال دارد.

وی با بیان اینکه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی با نظارت سازمان دارالقرآن‌الکریم کشور به جهت ایجاد بستر مناسب به‌منظور گسترش سبک زندگی قرآنی تشکیل شده است و اعضای آن در کل کشور اساتید و فرهیختگان قرآنی مردمی هستند، افزود: نوزدهمین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان فارس با حضور هشت نفر از اعضا در اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس تشکیل شد.

رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی فارس با بیان اینکه این نشست با یکسری مصوبات همراه بود، اظهار کرد: در این نشست سه نفر عضو جدید برای هیئت درنظر گرفته شدند که پس از هماهنگی‌های لازم و قطعی شدن عضویت آنان، اسامی‌شان متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه همچنین با استعفای یکی از اعضا به‌دلیل بیماری موافقت شد، گفت: در نشست مذکور مقرر شد دبیر هیئت ظرف مدت یک هفته جدول زمان‌بندی جلسات مهر تا اسفندماه سال جاری را تنظیم و ارائه دهد.

کسرایی بیان کرد: فعال‌سازی دبیرخانه نهضت قرآنی، آماده‌سازی مقدمات برای افتتاح نخستین جلسه دائمی ویژه بانوان و تکمیل طرح‌های قرآنی پرورش استعدادهای برتر قرآنی دختران نوجوان و تدبر در قرآن ویژه بزرگسالان از دیگر مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام
captcha