اسامی داوران مسابقات قرآن بانوان فارس اعلام شد
کد خبر: 4168183
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

اسامی داوران مسابقات قرآن بانوان فارس اعلام شد

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس از اعلام اسامی داوران مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن بانوان این استان خبر داد.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارسسیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به برگزاری مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف بانوان خبر داد و گفت: این مسابقات فردا سه‌شنبه، 21 شهریورماه جاری در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز برگزار خواهد شد.

وی اسامی داوران این مرحله از مسابقات را اعلام کرد و افزود: در این دوره از مسابقات زهره معارف، سرپرست هیئت داوران و داور وقف و ابتدا؛ سمیه غفاری، داور صوت؛ زینب یادگاری، داور حسن حفظ؛ زهرا کشاورز، داور تجوید؛ رضوان جلالی‌فر، داور لحن و فاطمه فرهادیان، داور دعاخوانی هستند.

جلالی از رقابت 70 نفر در این مرحله از مسابقات خبر داد و گفت: مسابقات مذکور در رشته‌های حفظ 5، 10، 20 جزء و کل قرآن کریم و همچنین قرائت تحقیق و ترتیل و دعاخوانی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس یادآور شد: پیش از این بنا بود که مسابقات بخش بانوان در تاریخ 23 مردادماه سال جاری برگزار شود که به دلیل حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) این مسابقات به تعویق افتاد.

انتهای پیام
captcha