برپایی 20 همایش منطقه‌ای انتخابات در فارس
کد خبر: 4166061
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶

برپایی 20 همایش منطقه‌ای انتخابات در فارس

دبیر ستاد انتخابات فارس از برگزاری بیش از 20 همایش منطقه‌ای با محوریت آموزشی ویژه انتخابات در این استان خبر داد.

محمد رضایی، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمد رضایی، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس امروز، 8 شهریورماه گفت: همایشی یک روزه با حضور ۱۹۰ نفر از مسئولان و عوامل اصلی اجرایی انتخابات استان در مرکز استان با حضور کارشناسان اداره‌کل انتخابات وزارت کشور برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این همایش که در سالن اجتماعات حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع) برگزار شده بود، موضوعات مختلف تخصصی مربوط به فرایند انتخابات در مراحل مختلف، بررسی قانون اصلاحی جدید انتخابات، راهکارهای تحقق راهبرد چهارگانه رهبر معظم انقلاب توسط سخنرانان و اساتید دوره مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دبیر ستاد انتخابات استان فارس گفت: حضور استاندار و معاون سیاسی امنیتی در این همایش و تأکید بر موضوعات آموزشی در این زمینه مؤید نگاه جدی مسئولان استان به اجرای دقیق راهبرد چهارگانه رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات اسفندماه امسال است.

رضایی با اشاره به منطقه‌ای بودن این همایش بیان کرد: بیش از ۲۰ همایش منطقه‌ای متشکل از چند شهرستان با موضوعات آموزشی ویژه شهرستان‌ها در ماه‌های پیش‌رو برگزار خواهد شد که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم به دستور معاون سیاسی امنیتی و توسط اداره‌کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری انجام شده است.

دبیر ستاد انتخابات فارس با اشاره به ترکیب حاضرین در این همایش گفت: فرمانداران، بخشداران، کارشناسان انتخابات فرمانداری‌ها، مربیان آموزشی انتخابات استانی، اساتید اداره‌کل انتخابات وزارت کشور و ستاد انتخابات استان در این همایش حضور داشتند که در آن مباحث به صورت کارگاهی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در پایان اظهار کرد: انتخابات در نظام اسلامی مظهر مردم‌سالاری دینی، اقتدار ملی و بصیرت ملت در شکست نقشه‌های دشمنان این ملت است به همین دلیل رهبر معظم انقلاب فرمودند «هرکس به منافع ملی و ایران علاقمند است، برای ترویج ایمان و امید تلاش کند» لذا امروز مأموریت مشترک همه ما تقویت ایمان و امید در جامعه است که نتیجه آن پیشرفت کشور، فتح قله‌های عزت و افتخار و حضور حماسی ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی در انتخابات آینده خواهد بود.

انتهای پیام
captcha