جمهوری اسلامی با راهبرد مقاومت علیه فتنه‌ها ایستاده است
کد خبر: 4165979
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

جمهوری اسلامی با راهبرد مقاومت علیه فتنه‌ها ایستاده است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس با بیان اینکه جمهوری اسلامی با راهبرد مقاومت علیه همه فتنه‌ها و جنگ‌ها در ابعاد مختلف ایستاده است، گفت: امروز نیز با قدرت و بصیرت در جهاد تبیین علیه جنگ شناختی، پسانرم و جنگ روایت‌ها ایستاده‌ایم.

قاسم علیپور، معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، نشست بصیرتی «جهاد تبیین» حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز امروز، 8 شهریورماه با حضور جمعی از مقامات سپاه فجر فارس و فرماندهان این حوزه مقاومت در تالار آزادی برگزار شد.

قاسم علی‌پور، معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس در این نشست صریح کرد: مردم قدردان تلاش شبانه‌روزی و خدمات‌رسانی شهرداری شیراز هستند.

وی همچنین با بررسی اتفاقات و فتنه‌ها و جنگ‌هایی که دشمن در این چند دهه علیه انقلاب اسلامی در پیش‌گرفته، پرداخت و اظهار کرد: جمهوری اسلامی با راهبرد مقاومت علیه همه فتنه‌ها و جنگ‌ها در ابعاد مختلف ایستاده است و امروز نیز با قدرت و بصیرت در جهاد تبیین علیه جنگ شناختی، پسانرم و جنگ روایت‌ها ایستاده‌ایم.

آرش فرج‌زاده، قائم‌مقام شهردار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز نیز در این نشست با تشریح بر همگرایی و هم‌افزایی اقدامات مدیریت شهری با دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: در دوره مدیریت شهری ششم شاهد تبلور همیاری و هم‌افزایی شورا و شهرداری با دستگاه‌های اجرایی در خدمت‌رسانی به مردم هستیم.

وی با تصریح بر تبلور هم‌افزایی در اقدامات شهرداری شیراز با دیگر دستگاه‌ها بیان کرد: تبلور این هم‌افزایی در برنامه‌های مختلف خود را نشان داده که می‌توان به برنامه‌های نظیر جشن متمرکز عید غدیر و برنامه‌های مناسبتی در ورزشگاه حافظیه، افطاری ماه رمضان و بسته‌های معیشتی اشاره کرد.

فرج‌زاده در ادامه به فعالیت‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی که به‌صورت هم‌افزایی انجام‌شده اشاره و بیان کرد: طی تفاهم‌نامه سه‌جانبه شهرداری، شورای اسلامی شهر و سپاه فجر فارس محرومیت‌زدایی از چهره محلات محروم در دستور کار قرار گرفت که در این راستا ۱۰۰پروژه با اعتباری قريب به ۵ هزار ميليارد ريال در دستور کار قرار گرفت که در این هفته شاهد افتتاح ۴۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۵۰۰ ميليارد ريال خواهیم بود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز همچنین با اشاره به قرارگرفتن در ایام اربعین حسینی(ع) از هم‌افزایی برای خدمات‌رسانی موکب حضرت احمدبن موسی(ع) در نقطه مرزی شلمچه خبرداد و گفت: هم‌افزایی در راستای خدمات‌رسانی شهرداری شیراز به زوار اربعین در شیراز و همچنین مردم شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت(ع) نیز در حال انجام است.

انتهای پیام
captcha