خدمت‌رسانی ناوگان حمل و نقل‌ شهرداری شیراز به زائران اربعین
کد خبر: 4165551
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲

خدمت‌رسانی ناوگان حمل و نقل‌ شهرداری شیراز به زائران اربعین

ناوگان حمل‌ و نقل مسافر شهرداری شیراز در مرز شلمچه ـ تنومه علاوه بر خدمات‌رسانی در این محور از نقطه صفر مرزی تا شهر بصره نیز فعالیت می‌کند.

خدمت‌رسانی ناوگان حمل و نقل‌ شهرداری شیراز، مرز شلمچهبه گزارش ایکنا از فارس، ناوگان حمل ‌و نقل مسافر شهرداری شیراز در مرز شلمچه ـ تنومه علاوه بر خدمات‌رسانی در محور شلمچه، از نقطه صفر مرزی تا شهر بصره نیز فعالیت می‌کند.

پیمان باباخانی، رئیس سازمان مدیریت حمل‌ و نقل مسافر شهرداری شیراز که با حکم «مرتضی ضامنی نماینده تام‌الاختیار وزارت کشور در امور حمل‌ونقل زائرین اربعین حسینی» به‌عنوان مسئول عملیات قرارگاه مرکزی حمل‌ونقل زائرین در مرز شلمچه-تنومه منصوب‌شده است، امروز، 6 شهریورماه در جمع خبرنگاران گفت: ۸۰ دستگاه اتوبوس و ۱۳ دستگاه خودرو ون به گذرگاه مرزی شلمچه برای خدمات‌رسانی به زائرین اربعین حسینی اعزام‌شده‌اند.

وی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده علاوه بر خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز در محور شلمچه، با اعلام نیاز توسط مقامات ذی‌ربط ارائه خدمات از نقطه صفر مرزی تا شهر بصره نیز توسط ناوگان حمل‌ونقل شیراز در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز با تقدیر از عوامل اجرایی شهرداری، عملکرد ناوگان حمل ‌ ونقل شیراز را شبانه‌روزی توصیف و حضور مشتاقانه کارکنان اعزامی در خدمات‌رسانی به زوار را فراتر از وظیفه حرفه‌ای و توأم با عشق و ایثار دانست.

مسئول عملیات قرارگاه مرکزی حمل‌ و نقل زائرین در مرز شلمچه ـ تنومه با بیان اینکه دومین گروه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز نیز به نقطه مرزی شلمچه اعزام‌شده‌اند، تصریح کرد: قطعاً با افزایش جمعیت زائرین، تمهیدات لازم برای افزایش ظرفیت خدمات‌رسانی نیز فراهم است.

وی وضعیت ارائه خدمات حمل‌ونقل در محور شلمچه را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با توجه به‌ضرورت و اهمیت حفظ آسایش و امنیت سفر زائرین اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، کنترل فنی اتوبوس‌ها پیش از اعزام در دستور کار قرار داشته و واحد امداد سیار سازمان نیز برای ارائه خدمات پشتیبانی در شلمچه حضور دارند.

باباخانی بیان کرد: با توجه به تجارب سنوات گذشته، همه اتوبوس‌ها قبل از اعزام ازنظر فنی سرویس شده و تمهیدات لازم از نظر قطعات و لوازم‌یدکی نیز انجام ‌شده است.

انتهای پیام
captcha