هفته دولت فرصتی برای نقد و اصلاح عملکردهاست
کد خبر: 4164992
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

هفته دولت فرصتی برای نقد و اصلاح عملکردهاست

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس با بیان اینکه بنا به فرموده رهبرمعظم انقلاب، حکومت اسلامی حکومتی است که برای مردم خدمتگزار است، گفت: هفته دولت یک فرصت مناسب برای نقد و اصلاح عملکردها به شکل صحیح است.

سیدعلی سیدنصیری، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سیدعلی سیدنصیری، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس امروز، 4 شهریورماه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دولت گفت: بنا به فرموده رهبرمعظم انقلاب، حکومت اسلامی حکومتی است که برای مردم خدمتگزار است و هفته دولت یک فرصت مناسب برای نقد و اصلاح عملکردها به شکل صحیح است.

وی با بیان اینکه فلسفه وجودی دولت ها در نظام جمهوری اسلامی بر اساس خدمت‌رسانی به مردم پایه‌ریزی شده است، افزود: نقش و جایگاه مسئولان و کارمندان در جهت رفع مشکلات و ایجاد آرامش جامعه بسیار حائز اهمیت است.

نصیری با تصریح اینکه به صورت مستقیم با مردم ارتباط نداریم، افزود: عملکرد ما به‌گونه‌ای است که در جهت رفع مشکلات اقتصادی، عمرانی، فناوری و در کلیه زمینه‌ها برای شهرداری‌ها خدمت‌رسانی می‌کنیم و در همین راستا خدمات ما از طریق شهرداری‌ها به مردم ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین رسالت اصلی سازمان در تجمیع امکانات شهرداری ها و ارائه راهکارهای ایجاد درآمدهای پایدار در شهرداری‌های سراسر استان است و بر اساس همین موضوع شرکت‌های تابع در راستای حوزه‌های عمرانی،  بازرگانی و ... شکل گرفته است که موفق شدیم در زمینه‌های بی‌شماری وارد عرصه خدمت‌رسانی شویم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس با اشاره به اقدامات انجام شده طی مدت گذشته، گفت: در سال جدید اقداماتی از قبیل راه‌اندازی بنگاه‌های راکد را داشتیم که باعث اشتغال و ایجاد درآمد برای سازمان خواهد شد.

وی با بیان اینکه چهار پروژه در دست اقدام داریم، اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه ساختمان اداری ـ تجاری زند در 13 طبقه، بیمارستان 96 تخت خوابی سلمان، آسایشگاه دو طبقه جنت و ساختمان مدیریت بحران در حال تکمیل است.

انتهای پیام
captcha