حادثه حرم شاهچراغ(ع) محصول افکار انحرافی است
کد خبر: 4164978
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فارس:

حادثه حرم شاهچراغ(ع) محصول افکار انحرافی است

کوچکی با بیان اینکه حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) محصول افکار انحرافی است،‌ گفت: در پی این حادثه هوشیاری و اتحاد امت ایران اسلامی شعله‌ور و عزت، عظمت و اقتدار ایران اسلامی بیش از گذشته مکشوف و مشهود شده است.

محمدکاظم کوچکی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فارسمحمدکاظم کوچکی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) گفت: حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) محصول افکار ملحد و انحرافی  و عوامل دست پرورده ضد شیعه و ضد قرآنی است.

وی چنین تروریست‌هایی و سردمداران آن‌ها را مصداق آیات 103 و 104 سوره کهف «..بِالْأَخْسَرِينَ أَعْمَالًا (103) الَّذِينَ ضَلَّ سَعْيُهُمْ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا ...؛ شما را از زيانكارترين مردم آگاه گردانم (103) [آنان] كسانى‏‌اند كه كوش‏شان در زندگى دنيا به هدر رفته ...» دانست.

کوچکی تصریح کرد: حریم امن حرم سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت حضرت شاهچراغ(ع) ملجأ شیعیان مخلصی است که افکار پلید داعشی از وجود چنین مأمن و جایگاه منوری احساس رعب و هراس می‌کنند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فارس اظهار کرد: این اقدام مذبوحانه قلوب شیعیان و ارادتمندان مکتب اهل بیت(ع) را بیش از پیش به هم نزدیک کرد اما در عین حال از مسئولان ذی‌ربط خواستار برخورد جدی با مسببین این حرکت غیر اسلامی و غیر انسانی هستیم.

وی روح شهدای این حادثه را مصداق بارز «فَرِحِينَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ...؛ به آنچه خدا از فضل خود به آنان داده است‏ شادمانند...» (آیه 170 سوره آل عمران» دانست و گفت: در پی این حادثه و دیگر حوادث تروریستی در کشورهای اسلام، بیداری و هوشیاری و اتحاد ملت و امت ایران اسلامی شعله‌ور و عزت و عظمت و اقتدار ایران اسلامی بیش از گذشته مکشوف و مشهود شده است.

انتهای پیام
captcha