بیانیه جامعه قرآنی فارس در پی حادثه حرم شاهچراغ(ع)
کد خبر: 4164511
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴

بیانیه جامعه قرآنی فارس در پی حادثه حرم شاهچراغ(ع)

در پی حادثه تروریستی 22 مردادماه 1402 حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و برگزاری مراسم تشییع باشکوه شهدای این حادثه با حضور اقوام مختلف، جامعه قرآنی فارس بیانیه قدردانی صادر کرد.

حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)به گزارش ایکنا از فارس، در پی حادثه تروریستی 22 مردادماه 1402 حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و برگزاری مراسم تشییع باشکوه شهدای این حادثه با حضور اقوام مختلف ملت ایران، جامعه قرآنی فارس بیانیه قدردانی صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

نپندارید که  شهیدان راه خدا مرده اند بلکه زنده به حیات ابدی شده اند و در نزدیک پروردگارشان متنعم خواهند شد. (آل عمران، آیه 169)

جامعه قرآنی استان فارس ضمن عرض تسلیت به مناسبت وقوع مجدد حادثه تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ(ع) و تسلیت به خانواده‌های معظم شهدای این حادثه تروریستی و نیز آرزوی سلامتی برای مجروحین برخود واجب می‌داند از حضور پرشور مردم فهیم شیراز در مراسم تشیع شهدای عزیز و نیز از ملت بزرگوار ایران که به جهت ابراز همدری مراسم یادبود شهدا را برگزار کردند و یا در راستای محکوم کردن حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ(ع) تجمع داشتند ویا با صدور بیانیه با مردم داغدار و دلسوخته شیراز ابراز همدردی کرده و نسبت به عاملان این حادثه تروریستی اعلام انزجار کرده‌اند، تشکر و قدردانی کند.

همچنین جامه قرآنی استان ضمن تشکر از نیروهای امنیت حرم که سریع وارد عمل شده و تمام تلاش خود را در جهت حفظ جان زوار عزیز داشته‌اند، از قهرمان ملی برادر فرزاد بادپا نهایت  قدردانی را داشته و از خداوند متعال برای این بزرگ مرد و خانواده محترمشان سلامتی و طول عمر با عزت مسئلت می‌کند.

جامعه قرآنی استان فارس ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) اعلام می‌دارد گوش به فرمان رهبر فرزانه حضرت امام خامنه‌ای(دامت برکاته) بوده و پایدارتر از قبل از ارزش‌های انقلاب و اسلام محافظت و پاسداری خواهد کرد.

در پایان جامعه قرآنی استان مردم شریف ایران را به بصیرت و اتحاد دعوت کرده و با تأکید بر آیه شریفه 191 از سوره مبارکه بقره «فتنه را ازقتل بدتر داشته است».

والسلام علیکم و رحمت‌الله برکاته

انتهای پیام
captcha