یادواره ۳۸۶ شهید دانشجوی استان فارس برگزار شد
کد خبر: 4163992
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳

یادواره ۳۸۶ شهید دانشجوی استان فارس برگزار شد

در راستای اجلاسیه سرداران، امیران و ۱۵ هزار شهید ولایتمدار استان فارس و همچنین کنگره ملی شهدای دانشجو، آئین یادواره ۳۸۶ شهید دانشجوی استان فارس برگزار شد.

یادواره 386 شهید دانشجو فارس، شیرازبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی فارس، در راستای اجلاسیه سرداران، امیران و ۱۵ هزار شهید ولایتمدار استان فارس و همچنین کنگره ملی شهدای دانشجو، آئین یادواره ۳۸۶ شهید دانشجوی استان فارس عصر دیروز، 29 مردادماه برگزار شد.

در این مراسم که با مداحی، روایتگری، نمایشگاه و برنامه‌های فرهنگی، مذهبی همراه بود، حجت‌الاسلام سیدحسین مومنی از اساتید حوزه و کارشناسان مذهبی و مطرح کشوری به سخنرانی پرداخت و بر انتقال پیام شهدا به جامعه به‌ویژه نسل جوان و نوجوان تاکید کرد.

سید مصطفی موسوی، مدیر فرهنگ‌سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در حاشیه این مراسم با اشاره به اجلاسیه سرداران، امیران و ۱۵ هزار شهید استان فارس و کنگره ملی شهدای دانشجو گفت: در این راستا یادواره ۳۸۶ شهید دانشجوی ولایت‌مدار استان فارس برگزار شده و برنامه‌های آن نیز در طول سال ادامه دارد.

وی با اشاره به تولیدات محتوایی هنری و رسانه‌ای عمیق و اثرگذار در حیطه ایثار و شهادت شامل مستند، فیلم کوتاه فاخر، تألیف کتاب زندگی‌نامه شهدای دانشجوی استان فارس، قطعات موسیقی، کلیپ، مقاله، داستان کوتاه و... در راستای یادواره شهدای دانشجوی فارس افزود: تیم‌های جمع‌آوری اسناد و آثار شهدای دانشجوی استان تشکیل شد و اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.

مدیر فرهنگ‌سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه تشکیل انجمن راویان جوان دانشجو، پویش «من و رفیق شهیدم»، محافل شهدایی در خوابگاه‌های دانشجویی، سرکشی از خانواده‌های شهدای دانشجو از برنامه های ذیل یادواره شهدای دانشجوی فارس است، اضافه کرد: نمایشگاه شهدا و دستاوردهای علمی دفاع مقدس، اعزام تیم‌های هنری برای اجرای برنامه در راستای ایجاد شور و شعور شهدایی در دانشگاه‌ها صورت گرفته و ادامه دارد.

موسوی با تصریح اینکه برای طراحی و نصب المان و یادمان شهدای دانشجو در مراکز شهری و دانشگاه‌ها پیگیری‌های لازم صورت گرفته است، ادامه داد:  برگزاری یادواره‌های شهدای دانشجوی دانشگاهی و شهرستانی و همچنین جشنواره مسابقات ورزشی از دیگر اقدامات صورت گرفته است که در طول سال ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha