مظلومیت شهدای حرم بیانگر خوی وحشیانه دشمنان است
کد خبر: 4163128
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

مظلومیت شهدای حرم بیانگر خوی وحشیانه دشمنان است

شهردار شیراز با بیان اینکه با بیان اینکه دشمنان خیال خام دارند که می‌توانند با حملات تروریستی به حرم شاهچراغ(ع)، مردم را از مدار انقلاب اسلامی خارج کنند، گفت: مظلومیت شهدا و مجروحین حریم امن الهی در این جنایت نشان‌دهنده خوی وحشیانه دشمنان بوده است.

عیادت مدیران شهری شیراز از مجروحان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)به گزارش ایکنا از فارس، مدیریت شهری شیراز امروز، 26 مردادماه با حضور در بیمارستان نمازی از مجروحین و مصدومین حمله تروریستی به حرم حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) عیادت و ضمن محکومیت این حمله از نزدیک در جریان روند درمان آن‌ها قرار گرفت.

محمدحسن اسدی، شهردار  شیراز در این عیادت با بیان اینکه دشمنان خیال خام دارند که می‌توانند با این‌گونه اعمال ددمنشانه و تروریستی، مردم را از مدار انقلاب اسلامی خارج کنند، اظهار کرد: مظلومیت شهدا و مجروحین حریم امن الهی در این جنایت نشان‌دهنده خوی وحشیانه دشمنان بوده است.

وی با قدردانی از کادر بیمارستان که تلاش خود را نسبت به بهبودی مجروحین این حمله کور تروریستی انجام می‌دهند، بیان کرد: با چنین حرکت‌های کور تروریستی، خواب دشمنان و ایادی آن‌ها تعبیر نخواهد شد؛ چراکه نه‌تنها خللی در عزم و اراده ملت برای حفظ انقلاب اسلامی به وجود نمی‌آید بلکه مردم ما در همراهی با نظام مقدس جمهوری اسلامی پایبندتر خواهند بود.

اسدی با اشاره به حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای این حادثه نیز گفت: جمعیت بسیار کم‌نظیری در تشییع شهیدان شاهچراغ(ع) شرکت کردند و این نشان‌دهنده این است که مردم پای نظام و انقلاب‌شان هستند. این مشارکت و همدردی مردم در تشییع شهدای شاهچراغ(ع) بسیار باارزش است.

انتهای پیام
captcha