پیکر شهید «محمد جهانگیری» در زادگاهش آرام گرفت
کد خبر: 4163123
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

پیکر شهید «محمد جهانگیری» در زادگاهش آرام گرفت

پیکر شهید «محمد جهانگیری»، دومین شهید حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در روستای کناره مرودشت تشییع و به خاک سپرده شد.

تشییع پیکر شهید «محمد جهانگیری»، مرودشتبه گزارش ایکنا از فارس، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید «محمد جهانگیری» دومین شهید حادثه تروریستی 22 مردادماه 1402 حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) امروز، 26 مردادماه در زادگاهش برگزار شد.

این شهید بزرگوار از نیروهای مدافع امنیت و حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) بود که توسط تروریست داعشی مورد اصابت چند گلوله قرار گرفت و در نهایت بعد از یکی دو روز بستری در بیمارستان و علی‌رغم تلاش زیاد کادر درمان، به فوز عظیم شهادت رسید و امروز در روستای کناره شهرستان مرودشت استان فارس به خاک سپرده شد.

پیش از این بنا بود که پیکرهای مطهر هر دو شهید حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) در حرم مطهر به خاک سپرده شود اما به درخواست خانواده شهید جهانگیری، پیکر این شهید بزرگوار در زادگاهش به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع شهید غلام‌عباس عباسی از خادمان افتخاری حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و شهید محمد جهانگیری روز گذشته در شیراز با حضور گسترده مردم برگزار شد و در نهایت تنها پیکر شهید عباسی در حرم مطهر در کنار قبور سایر شهدای حادثه تررویستی 4 آبان 1401 حرم مطهر به خاک سپرده شد.

حادثه تروریستی 22 مردادماه سال 1402 حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، چند مجروح و مصدوم و 2 شهید داشت که طبق اعلام رئیس کل دادگستری فارس در رابطه با این پرونده تاکنون 20 نفر بازداشت شده‌اند.

انتهای پیام
captcha