شمار بازداشت‌شدگان حادثه حرم شاهچراغ(ع) به 20 نفر رسید
کد خبر: 4163119
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

شمار بازداشت‌شدگان حادثه حرم شاهچراغ(ع) به 20 نفر رسید

رئیس کل دادگستری فارس از دستگیری 20 نفر در ارتباط با حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) خبر داد و گفت:  در واقع هرکسی که کوچکترین نقشی در این رابطه داشته را دستگیر کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس امروز، 26 مردادماه با بیان اینکه تا این مرحله از تحقیقات پرونده دستور بازداشت ۲۰ نفر در ارتباط با حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) صادر شده است، گفت: در واقع هرکسی که کوچکترین نقشی در این رابطه داشته را دستگیر کرده‌ایم.

وی افزود: تعدادی از این دستگیرشدگان در استان فارس و تعدادی نیز  در سایر استان‌ها بوده‌اند که همگی جهت ادامه تحقیقات به استان فارس منتقل می‌شوند.

موسوی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا  کیفرخواست متهم اصلی حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) هفته بعد صادر شود و پرونده وی را جهت محاکمه به دادگاه انقلاب اسلامی شیراز ارسال کنیم.

رئیس کل دادگستری فارس با تأکید بر اینکه پرونده مذکور از این پس در اختیار مقام قضایی است و اطلاع‌رسانی از ابعاد آن نیز مشمول ضوابط قانونی است، گفت: اخبار دقیق از روند پرونده به گونه‌ای که به تحقیقات آن لطمه‌ای وارد نشود، صرفاً توسط دستگاه قضایی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha