اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ بیانگر زبونی دشمن است
کد خبر: 4163008
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵

اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ بیانگر زبونی دشمن است

استاندار فارس ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) گفت: اقدام تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) نشان‌دهنده زبونی دشمن و ناامیدی از مقابله رو دررو با فرزندان غیور ملت است.

استاندار فارس در مراسم تشییع شهدای حرم شاهچراغ(ع)به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس،  محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 25 مردادماه در حاشیه آیین تشییع شهیدان غلامعباس عباسی و محمد جهانگیری ۲ شهید حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) گفت: اقدام تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) نشان‌دهنده زبونی دشمن و ناامیدی از مقابله رو دررو با فرزندان غیور ملت است.

وی افزود: قطعا مردم قدردان و حق‌شناس شیراز و فارس می‌دانند که با حضور در مراسم تشییع پیکرهای مطهر این شهیدان چه عبادت بزرگی انجام داده‌اند.

ایمانیه ادامه داد: هر کس که امروز در آیین تشییع این ۲ شهید که عمری را به عبادت خداوند و خدمت به مردم گذرانده‌اند شرکت کرده سعادتمند است.

استاندار فارس اظهار کرد: این حضور گسترده این پیام مهم را دارد که هرچه دشمنان بیشتر تلاش می‌کنند میزان علاقه و حُب مردم به اهل بیت (ع) بیشتر می‌شود.

وی اظهار کرد: بنا به اعلام تولیت شاهچراغ (ع) تعداد زائران این حرم مطهر نسبت به قبل از حادثه تروریستی سال گذشته بیش از 3 برابر شده است.

انتهای پیام
captcha