تقدیر استاندار فارس از قهرمان حادثه حرم شاهچراغ(ع)
کد خبر: 4163004
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵

تقدیر استاندار فارس از قهرمان حادثه حرم شاهچراغ(ع)

طی مراسمی با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و استاندار فارس از قهرمان حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از قهرمان حادثه حرم شاهچراغ(ع)، استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، با حضور محمد هادی ایمانیه، استاندار فارس و عارف نوروزی، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، از فرزاد بادپا که با اقدام به موقع و شجاعانه خود فرد تروریست را در حرم مطهر شاهچراغ (ع) زمین‌گیر کرد، تقدیر شد.

ایمانیه امروز، 25 مردادماه در این مراسم گفت: خدا را شاکریم که در بین جوانان و رویش‌های انقلاب، این‌گونه الگوهایی از شجاعت و نوع دوستی هستند که توجهشان به جان دیگران بیش از جان خودشان است و به نجات هم نوعان خودشان بیشتر فکر می‌کنند.

وی افزود: خداوند در بین همه اقشار و در همه زمان ها الگوهایی قرار می‌دهد که دیگران فردای قیامت نگویند که شرایط مساعد نبود یا حجتی نداشتیم.

ایمانیه ادامه داد: پس از این اقدام شجاعانه امروز، ارگان‌های مختلف درخواست می‌کنند که آقای بادپا کارمند آن مجموعه شود. ایشان بدون هیچ چشم‌داشتی فداکاری کرده و صرفا به دلیل انجام وظیفه، خود را در قبال حرم مطهر و همنوعان خود انجام داده است.

استاندار فارس اظهار کرد: سازمان‌ها و مجموعه‌های مختلف از جمله ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، نیروی زمینی ارتش و وزارت کشور برای به استخدام درآوردن این جوان شجاع و نوع دوست اعلام آمادگی کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha