بستری 3 نفر از مجروحان حادثه حرم شاهچراغ(ع) در بیمارستان نمازی شیراز
کد خبر: 4162992
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲

بستری 3 نفر از مجروحان حادثه حرم شاهچراغ(ع) در بیمارستان نمازی شیراز

رئیس بیمارستان نمازی شیراز از بستری 3 نفر از مجروحان حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در این بیمارستان خبر داد و گفت: وضعیت 2 نفر از این مجروحان پایدار و یکی از بیماران تحت عمل‌های جراحی لازم قرار دارد.

مجروحان حادثه حرم شاهچراغ(ع)، بیمارستان نمازی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، مهدی خان سالار، رئیس بیمارستان نمازی شیراز امروز، 25 مردادماه در حاشیه عیادت از مجروحان حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) که در این بیمارستان بستری هستند،‌ گفت: هم‌اکنون 3 نفر از مجروحان این حادثه در بیمارستان نمازی شیراز بستری هستند.

وی با اشاره به وضعیت سلامتی این مجروحان اظهار کرد: وضعیت 2 نفر از این مجروحان پایدار و یکی از بیماران تحت عمل‌های جراحی لازم قرار دارد.

خان سالار تصریح کرد:‌ از زمان وقوع حادثه و پذیرش مجروحان در بیمارستان، به دلیل شرایط خاص بیمار، تجهیزات و امکانات اتاق عمل بر بالین بیمار مهیا شد اما با وجود تلاش تیم درمان، این مجروح به درجه رفیع شهادت نائل شد. 

لیلا هاشمی‌زاده، مدیر خدمات پرستاری بیمارستان نمازی نیز با ارائه گزارشی از روند ارایه خدمات درمانی به مجروحان حادثه تروریستی در حرم حضرت احمدبن موسی(ع)، به داوطلب شدن جمعی از کارکنان بیمارستان در شب حادثه برای امدادرسانی اشاره کرد و گفت: روحیه ایثار و از خود گذشتگی همکارانی که شب حادثه در منزل حضور داشتند و در تماس‌های مکرر خواهان حضور در بیمارستان و امدادرسانی بودند، قابل تأمل و تحسین بود.

انتهای پیام
captcha